לא מפתיע: השר מהליכוד פרגן לח"כ מיש עתיד

מיקי זוהר, שר התרבות והספורט ממפלגת הליכוד החמיא לעידן רול ממפלגת יש עתיד. לדבריו, רול "פועל בכל דרך לקדם אחדות אמיתית בעם ישראל". הציוץ מגיע לאחר שרול הגיש הצעת חוק להורדת אחוז החסימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 09:53 כא בסיון התשפד

לא מפתיע: השר מהליכוד פרגן לח"כ מיש עתיד
עידן רול |, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

שר התרבות והספורט מיקי זוהר פרסם אמש (ה') ברשת X ציוץ בו הוא מפרגן לח"כ עידן רול ממפלגת יש עתיד שבאופוזיציה. בציוץ הוא כותב: "עידן רול אינו מהמפלגה שלי, ולא מהמחנה שלי, ומניח שבלא מעט נושאים אנו חלוקים, אך מאז השבעה באוקטובר הוא פועל בכל דרך לקדם אחדות אמיתית בעם ישראל וקיר ברזל מול אויבינו, כפי שהציבור מצפה מנבחריו במיוחד בעת הזאת, וזה ראוי להערכה".

מיקי זוהר

מיקי זוהר, צילום: אורן כהן

עידן רול: "ממשלה לא יכולה להישען על רע"מ"

הציוץ המפרגן של זוהר מגיע על רקע פעילותו של רול לאחדות העם ולהשמעת דעות נוספות. אמש, הוא הגיש הצעת חוק להורדת אחוז החסימה. בציוץ ברשת X הוא הסביר את מטרת החוק: "על מנת שבאמת יהיה פה שינוי ונוכל לצמוח מהשבר בו אנו נמצאים, אנו חייבים לשים במרכז השיח נושאים שעד כה לא זכו לבמה מספקת". עוד פרסם רול כי לתפיסתו "ממשלה לא יכולה להישען על רע"מ. מצב כזה מסכן את היכולת לשמור על ישראל כמדינה יהודית ומסכן שלל אינטרסים לאומיים".

לפיד לנתניהו: "לא תהיה לך מורשת חוץ מההרס הזה"

ההתבטאות המפתיעה של זוהר מגיעה על אף התבטאויותיו הרבות של יו"ר יש עתיד כנגד נתניהו, במיוחד בזמן האחרון. הפעם האחרונה שתקף את נתניהו, הייתה בתחילת השבוע, כשנאם במליאת הכנסת והודיע לראש הממשלה: "לא ישאר ממך כלום. יהיה רק דבר אחד - ה-7 באוקטובר. אתה חושב שלא נסלח על מתינו? אין מנהיג אחד בעולם שלא היה הולך ב-8 באוקטובר. לא תהיה לך מורשת חוץ מההרס הזה. זמנך אזל".