מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סקר ערוץ 12: זה היורש שיחליף את נתניהו בליכוד

סקר מיוחד שנערך על ידי ערוץ 12 גילה מי יורשו המסתמן של ראש הממשלה נתניהו בקרב בוחרי הליכוד במידה ויפרוש מהחיים הפוליטיים: ראש המוסד לשעבר בראש הרשימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 00:37 י בסיון התשפד

סקר ערוץ 12: זה היורש שיחליף את נתניהו בליכוד
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

סקר חדש של ערוץ 12 שהתפרסם באולפן שישי חושף כי המועמד המוביל לרשת את נתניהו לאחר שיפרוש מראשות הליכוד הוא ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. לפי נתוני הסקר 18% מקרב בוחרי הליכוד יעדיפו את כהן בראשות המפלגה, בעוד שר הביטחון המכהן, יואב גלנט, הסתפק במקום השני עם תמיכה של 12%. בצמוד לגלנט הגיע אבי הרפורמה המשפטית, שר המשפטים יריב לין שזכה ל-11% תמיכה.

יוסי כהן, מי יתעסק עם המוסד.

יוסי כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר החוץ כ"ץ זכה לשלושה אחוזי תמיכה בלבד

בהמשך הרשימה הופיעו השר ניר ברקת שקיבל 8% תמיכה, והשרים אלי כהן, יולי אדלשטיין, מירי רגב וגלעד ארדן אשר זכו כל אחד בארבעה אחוזי תמיכה. אל שולי הרשימה הגיעו השרים אמיר אוחנה, ישראל כ"ץ ואבי דיכטר עם 3% לכל אחד. עוד העלה הסקר כי אחד מכל חמישה מבין בוחרי ליכוד לא יודע במי יתמוך לראשות הממשלה במקום בנימין נתניהו.

"לו נרצה - נוכל להוריד אותו בכל רגע נתון"

כזכור, המועמד המוביל לרשת את נתניהו לפי הסקר, יוסי כהן, התייחס בשבוע שעבר בגל"צ לחיסולו האפשרי של נסראללה: "יש חלון הזדמנויות כל לילה, אנחנו יודעים איפה הוא, לו נרצה נוכל להוריד אותו בכל רגע נתון". הוא הוסיף: "היכולות שלנו הן יכולות מעולות ואפשר להוריד כל אדם אם זה יתרום לביטחונה של מדינת ישראל, הייתי שם, יש לנו את היכולת".