נתניהו מגיב לפרישת גנץ: "דלתי תשאר פתוחה לכל מפלגה ציונית"

לאחר פרישת המחנה הממלכתי ממשלת האחדות, מגיב נתניהו: "נמשיך עד לניצחון והשגת כל מטרות המלחמה". סמוטריץ' תקף: "אין מעשה פחות ממלכתי מלפרוש מהממשלה בעת מלחמה". גם במחנה הנגדי הגיבו, יאיר גולן: "לבני גנץ ולמחנה הממלכתי יש אחריות ישירה לכל מה שהתרחש במדינה מאז הצטרפו לממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 21:02 ג בסיון התשפד

נתניהו מגיב לפרישת גנץ: "דלתי תשאר פתוחה לכל מפלגה ציונית"
נתניהו, צילום: איתי בית-און /לע"מ

ראש הממשלה נתניהו הגיב הערב (א') לפרישתו של גנץ מהממשלה. נתניהו: "ישראל נמצאת במלחמה קיומית בכמה חזיתות. בני, זה לא הזמן לנטוש את המערכה - זה הזמן לאחד את הכוחות. אזרחי ישראל, נמשיך עד לניצחון והשגת כל מטרות המלחמה, ובראשן שחרור כל חטופינו וחיסול החמאס. דלתי תשאר פתוחה לכל מפלגה ציונית שמוכנה להיכנס תחת האלונקה ולסייע בהבאת הניצחון על אויבינו והבטחת ביטחון אזרחינו".

סמוטריץ': "הסכמתי לזוז הצידה ולהיות מודר מניהול המלחמה"

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב גם כן ואמר כי "אין מעשה פחות ממלכתי מלפרוש מהממשלה בעת מלחמה". עוד הוסיף: "בני, כשנכנסת תחת האלונקה לפני שמונה חודשים עשית מעשה אמיץ ונכון ועל כך אתה ראוי להערכה. מתוך הבנת החשיבות, למרות הפערים, הסכמתי לזוז הצידה ולהיות מודר מניהול המלחמה ומאז גיביתי לא מעט החלטות שאני ממש לא מסכים איתן. פשוט כי האחדות חיונית לניצחון יותר ממהלך כזה או אחר שיהיה נכון יותר או פחות. היום הצעד שלך נועד לפרק את הלכידות הזו משיקולים פוליטיים והוא חסר אחריות".

פרישת גנץ? "מאוחרת. מאוחרת מדי"

יו"ר מפלגת העבודה, יאיר גולן כתב בתגובה ליציאתו של גנץ מהממשלה: "לבני גנץ ולמחנה הממלכתי יש אחריות ישירה לכל מה שהתרחש במדינה מאז הצטרפו לממשלה". עוד הוסיף: "אין לי ספק כי ברמה האישית היו לבני גנץ כוונות טובות. הוא פטריוט שחרד לגורלה של הארץ הזו – בדיוק כמונו. החלטתו לפרוש מממשלת המחדל הגדול בתולדות המדינה – הכרחית, ראויה, אבל מאוחרת. מאוחרת מדי"