סקר מנדטים סקר מנדטים של ערוץ 14: ליברמן שובר שיא - גנץ צריך לדאוג

סקר מנדטים של ערוץ 14 מגלה מגמות שליליות עבור נתניהו וגנץ בעוד לפיד, ליברמן והעבודה רושמים התחזקות של מנדט כל אחד. עוצמה יהודית, ש"ס ויהדות התורה שומרות על יציבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 22:09 כט באייר התשפד

סקר מנדטים של ערוץ 14: ליברמן שובר שיא - גנץ צריך לדאוג
ליברמן, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

סקר ערוץ 14 שפורסם הערב (ה') מגלה תוצאות חיוביות עבור מפלגות האופוזיציה, כאשר מפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שוברת שיא ומגיעה ל-14 מנדטים הנתון הגבוה ביותר אליו הגיעה מזה יותר משנה. מפלגת יש עתיד רשמה גם היא התאוששות בסקר לאחר שהתחזקה במנדט והגיעה ל-13 מנדטים.

הליכוד והמחנה הממלכתי נחלשות בשני מנדטים

מנגד, מפלגת הליכוד של נתניהו נחלשת בשני מנדטים ומגיעה ל-25, אך ממשיכה לשמור על הפער מול מפלגתו של גנץ שנחלשת גם היא בשני מנדטים ל-17 בלבד. במפלגות השמאל, מרצ שוב נותרת מתחת לאחוז החסימה בעוד מפלגת העבודה של יאיר גולן ממשיכה במגמת ההתחזקות ומתקרבת לרף הדו ספרתי עם 9 מנדטים. במפלגות הערביות נשמרת היציבות כשאר רע"מ זוכה גם הפעם ל-6 מנדטים ואילו חד"ש תע"ל מסתפקת ב-4 בלבד.

הציונות הדתית מתחזקת - בן גביר שומר על יציבות

במפלגות הסרוגות חלה התחזקות כוללת של מנדט כאשר מפלגת הציונות הדתית עלתה מ-4 ל-5 בעוד עוצמה יהודית שומרת על מגמה יציבה עם -9 מנדטים. באופן דומה, גם במפלגות החרדיות נרשמה יציבות עם 10 מנדטים עבור ש"ס ו-8 עבור יהדות התורה. הרחק מתחת לאחוז החסימה נותרו: העבודה, הימין הממלכתי ומרצ.

סקר המנדטים המלא:

הליכוד - 25
המחנה הממלכתי - 17
ישראל ביתנו - 14
יש עתיד - 13
ש"ס - 10
העבודה - 9
עוצמה יהודית - 9
יהדות התורה - 8
רע"מ - 6
הציונות הדתית - 5
חד"ש תע"ל - 4