מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עינב צנגאוקר מבקשת מגנץ: "אם אין עסקה בתוך יומיים - תפרוש מהממשלה"

עינב צנגאוקר, אימו של החטוף נדב צנגאוקר בפנייה אישית ליו"ר המחנה הממלכתי: "אם אתם לא מצליחים לסגור עסקה ביומיים הקרובים, תעמוד במילה שלך וצא מהממשלה"

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 06/06/24 17:00 כט באייר התשפד

עינב צנגאוקר מבקשת מגנץ: "אם אין עסקה בתוך יומיים - תפרוש מהממשלה"
עינב צנגאוקר, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

אימו של החטוף נדב צנגאוקר, עינב צנגאוקר, אשר התפרסמה לאחרונה כנציגה בולטת של משפחות החטופים, יצאה הערב (ה') במסר ליו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ וקראה לו לעמוד באולטימטום שהציב לראש הממשלה נתניהו: "בני גנץ, נפגשנו היום בניחום אבלים אצל משפחת מצגר, אני מעריכה את זה שהסכמת איתי על כך שהחזרת החטופים היא הדבר הראשון בסדר העדיפויות הלאומי. אני שוב דורשת ממך שתעשה כל מה שאפשר כדי להציל חיים ולהחזיר את כולם הביתה".

המסר של עינב צנגאוקר: אם אין עסקה בתוך יומיים - צאו מהממשלה

צנגאוקר ביקשה מגנץ: "תכריזו שאתם תומכים סיום המלחמה כחלק מעסקה, תעצרו את הטרפודים של נתניהו ואם אתם לא מצליחים לסגור עסקה ביומיים הקרובים תעמוד במילה שלך - צאו מהממשלה ובואו להפגין איתי בשער בגין ועם כל העם ברחבי הארץ".

עינב צנגאוקר התחננה לגנץ: אל תפרוש מהממשלה

כזכור, מוקדם יותר תועדה צנגאוקר במהלך ניחום אבלים, כשהיא מתחננת לגנץ שלא יפרוש מהממשלה: "האחריות שלך צריכה לבוא עכשיו לידי ביטוי, יותר ממה בשמונה החודשים שאתה נמצא שם" אמרה. |זה הזמן שלך. אם אתה תצא מהממשלה בצאת שבת בהתאם לדד ליין שהעמדת, מה אז יהיה? אתה תפקיר את החטופים. אם אתה מפקיר את מתן למוות תגיד לי כאן ועכשיו".