לאחר הביקורות: נתניהו מסביר מדוע דילג בסיור על ראש עיריית קריית שמונה

לאחר המכות שחטפה השבוע, סייר הבוקר ראש הממשלה בעיר הצפונית אך לא נפגש עם ראש העיר אביחי שטרן. לאחר שנמתחה עליו ביקורת גם מצידו של שר הפנים ארבל, הגיבו בלשכתו: "לסיור לא הוזמנו גורמים אזרחיים", פעיל הליכוד בעיר דווקא הגיע לסיור

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 16:20 כח באייר התשפד

לאחר הביקורות: נתניהו מסביר מדוע דילג בסיור על ראש עיריית קריית שמונה
נתניהו בקריית שמונה, הבוקר, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, ביקר היום (ד') בחריפות את ראש הממשלה נתניהו, זאת לאחר שסייר בעיר אך לא נפגש עימו. שטרן אמר היום כי "לתושבי קריית שמונה אין זמן, סבלנות וכסף להצגות של פוליטיקה זולה בזמן מלחמה". בלשכת נתניהו הסיברו לאחר מכן כי מדובר היה בסיור צבאי אליו לא הוזמנו גורמים אזרחיים, אך מי שנצפה לצידו של נתניהו הוא מועמד הליכוד בעיר שבהמשך גם תקף את ראש העיר שטרן.

"בשביל הממשלה הזו - הכל הצגה, פייק של אכפתיות"

הוא מתח ביקורת ואמר כי "אם ראש הממשלה היה באמת מבקש ורוצה להוביל שינוי בקריית שמונה הוא היה חייב את ראש העיר לצידו, יחד עם מנהלי האגפים והמחלקות. אבל לצערי, בשביל הממשלה הזו - הכל הצגה, פייק של אכפתיות. רה"מ הגיע ל'סיור' רושם בצפון והקיף עצמו בשחקנים בכדי לחזק את מעמדו הליכודי".

נתניהו בביקור בקריית שמונה

נתניהו בביקור בקריית שמונה, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

מי שמתח גם כן ביקורת על נתניהו הוא שר הפנים משה ארבל שכתב כי "החלטת צוות לשכת ראש הממשלה למדר את ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן מהסיור שהתקיים בעיר מעידה על שיקול דעת לקוי וחוסר ממלכתיות בזמן מלחמה. מצופה מראש הממשלה להתנער מהתנהלותם השגויה".

ההבהרה של נתניהו: "סיור צבאי"

ואכן, בלשכת נתניהו הוציאו הבהרה. "ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום סיור צבאי והערכת מצב ביטחונית בגבול הצפון. לא תואמו לו פגישות אזרחיות, לרבות לא עם ראש עיריית קריית שמונה" נמסר מלשכתו שהוסיפה גם כי לסיור לא הוזמנו גורמים אזרחיים. עוד הסבירו בלשכה כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי נפגש אתמול עם ראשי הרשויות בצפון, לרבות עם ראש העיר קריית שמונה.