המהלך להחלפת הממשלה צובר תאוצה: הפגישה המשולשת של לפיד ליברמן וסער

אחרי קריאתו של ליברמן להקמת חמ"ל משותף להפלת הממשלה, סער, לפיד וליברמן נפגשו וסיכמו על תוכנית פעולה להפלת הממשלה: "מצפים שגנץ יפרוש מהממשלה ויצטרף לפורום להחלפת הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 12:48 כא באייר התשפד

המהלך להחלפת הממשלה צובר תאוצה: הפגישה המשולשת של לפיד ליברמן וסער
לפיד ליברמן וסער, צילום: דוברות ישראל ביתנו

לאחר שסיכמו על פגישה משותפת לקידום צעדים להפלת ממשלת נתניהו והקמת ממשלה חלופית הבוקר (ד') נפגשו לפיד, ליברמן וסער וסיכמו על תוכנית פעולה להחלפת הממשלה. בסיכום הפגישה מסרו: "ראשי מפלגות האופוזיציה מצפים שגנץ יפרוש מהממשלה ויצטרף לפורום להחלפת הממשלה".

המהלך של ליברמן להפלת הממשלה: "לא השיגה אף יעד מיעדי המלחמה"

כזכור, בתחילת השבוע ליברמן פנה לראשי סיעות האופוזיציה: "המשך שלטונו של בנימין נתניהו מסכן את עתידה של מדינת ישראל" פתח ליברמן. "מדובר בממשלה מפלגת וכושלת שלא השיגה אף יעד מיעדי המלחמה, ואת זה אמר ראש המל"ל צחי הנגבי בהופעה לפני ועד החוץ והביטחון".

"הקמת חמ"ל משותף כולל ח"כים מתוך סיעת הליכוד"

יו"ר ישראל ביתנו פנה לראשי הסיעות: "אני קורא לחבר הכנסת גדעון סער, לחבר הכנסת יאיר לפיד, בא נקים חמ"ל משותף על מנת לשנות ולהפיל את הממשלה הזאת, להקים ממשלה אחרת אולי עוד בכנסת הזו או לחילופין להביא להקדמת הבחירות. כרגע הצורך הדחוף הוא הקמת חמ"ל משותף לכל המפלגות הציונות כולל לח"כים מתוך סיעת הליכוד, שלא מעט מהם מסכימים עם הערכות שלי".