שינויים בלשכת נתניהו: המקורב עוזב חזרה לתפקיד בליכוד - זו מי שתחליפו

לאחר שנה וחצי כדוברו של ראש הממשלה נתניהו, מקורבו טופז לוק עוזב וחוזר לתפקיד של יועץ בליכוד. לעת עתה לא מונה ללוק מחליף ודוברת משרד ראש הממשלה תחליפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/24 08:55 יב באייר התשפד

שינויים בלשכת נתניהו: המקורב עוזב חזרה לתפקיד בליכוד - זו מי שתחליפו
נתניהו ויועציו, לוק חוזר לליכוד, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

כבר שנים רבות שראש הממשלה נתניהו מקיף עצמו ביועצים ודוברים קרובים שהפכו עם השנים לאנשי ימינו וסודו, אחד מהם הוא טופז לוק. לוק עצמו, שימש בשנה וחצי האחרונות כדוברו של ראש הממשלה, עתה הוא עוזב את תפקידו וחוזר לשמש כיועץ במפלגת הליכוד.

עדיין לא מונא אדם רשמי לתפקיד

למרות השינוי בתפקיד, לוק צפוי להמשיך ולהיות אחד הגורמים הבולטים לצידו של נתניהו. לעת עתה לא מונה ללוק מחליף רשמי כדוברו של ראש הממשלה ובינתיים מי שתמלא את התפקיד היא צביה מארק, דוברת משרד ראש הממשלה.

טופז לוק, חוזר לליכוד

טופז לוק, חוזר לליכוד צילום: Olivier Fitoussi,Flash90

"ראש הממשלה, הולך להיות לך גוף תקשורת לכל דבר"

בעבר, התארח לוק בפודקאסט של נדב פרי וסיפר על הפגישה הראשונה שלו עם נתניהו. "אני זוכר כשהגעתי לשם הרגשתי את ההתרגשות המטורפת", סיפר לוק. הוא שיתף כי לפני הפגישה הראשונה הוא ידע בדיוק מה להגיד לנתניהו. "עברתי הרבה פגישות לפני, עם הצוות שלו, הייתי מוכן, ידעתי מה אני רוצה, מה אני חושב. משפט הזהב שאמרתי לו בפגישה:'ראש הממשלה, הולך להיות לך גוף תקשורת לכל דבר. יהיה לך כלי שהוא שלך. אתה הולך לייצר תוכן בצורה עצמאית, אתה הולך לעקוף את העורכים, אתה לא צריך את הטובות שלהם'. ובאמת האמנתי בזה".