לראשונה מקום המדינה: מירי רגב עורכת שינוי דרמטי בטקס המשואות - בכיר הליכוד רותח

שרת התחבורה שאחראית בין היתר גם על טקס המשואות הודיע ליו"ר הכנסת כי השנה הוא לא ינאם, לראשונה מזה 75 שנה של "חוסר בזמן". השיחה בין השניים הייתה קשה והסתיימה בטריקת טלפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/24 15:09 כה בניסן התשפד

לראשונה מקום המדינה: מירי רגב עורכת שינוי דרמטי בטקס המשואות - בכיר הליכוד רותח
מירי רגב בהר הרצל, צילום: Yonatan SIndel,Flash90

דרמה בליכוד: שרת התחבורה, מירי רגב, שאחראית גם על קיום טקסי יום העצמאות, החליטה על לבטל את את נאום יו"ר הכנסת בטקס הדלקת המשואות, לראשונה מאז קום המדינה בנימוק של חוסר זמן. השניים ניהלו אתמול (ה') שיחה קשה שבסיומה הודיע אוחנה לרגב כי אם הוא לא ינאם, הכנסת לא תשתתף בטקס. לפי דיווחים, השיחה בין השניים הסתיימה בטריקת טלפון ואוחנה הורה בתגובה למשמר הכנסת לנטוש באופן מיידי את החזרות לטקס.

שינויים בטקסי העצמאות - נתניהו ייעדר, לא יהיה מופע זיקוקים

במסגרת קיום אירועי יום העצמאות והזיכרון בצילה של מלחמה, השנה יתקיימו שינויים רבים בטקסים הרשמיים. כך למשל בהחלטת השרה רגב האחראית על קיום הטקסים נקבע כי השנה לא יתקיים מופע הזיקוקים המסורתי באירועי העצמאות. בנוסף השבוע נחשף כי ראש הממשלה נתניהו החליט שלא להשתתף השנה באירועי יום העצמאות ובניהם טקס פרס ישראל וחידון התנ"ך מחשש למחאות.

השינויים של השרה רגב בטקס יום העצמאות השנה

בנוסף, השרה רגב מתכננת לערוך שינויים רבים בטקס הממלכתי, כשביניהם ביקשה מהממשלה לאפשר לכמות בלתי מוגבלת של משיאי משואות להדליק את 12 המשואות, במקום 12-14 האזרחים שמדליקים מדי שנה.