המהלך של הח"כ מהליכוד נגד ראשי המחאה שהפריעו לנתניהו בחופשה

ראש הממשלה נתניהו שוהה בחופשה במלון בנווה אטי"ב, וראשי המחאה הגיעו עד לשם כדי למחות נגדו. ח"כ ניסים ואטורי מיהר לארגן מפגן תמיכה שיתייצב מולם

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/08/23 17:06 כא באב התשפג

המהלך של הח"כ מהליכוד נגד ראשי המחאה שהפריעו לנתניהו בחופשה
משה רדמן עם שקמה ברסלר, צילום: מרים אלסטר פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא עם משפחתו לנופש ברמת הגולן, כמו ישראלים רבים. לאחר שנתניהו ומשפחתו התמקמו במלון במושב נווה אטי"ב, בעקבות חשש לפגיעה בראש הממשלה ורעייתו, כניסת זרים למושב נחסמה. בשל כך מארגני המחאה, בהם גם משה רדמן הגישו עתירה לבג"ץ בדרישה לאפשר להם להפגין בתוך תחומי המושב, כאשר לעת עתה הם הקימו מאהל מחאה בכניסה למושב.

המהלך של ואטורי נגד ראשי המחאה

בתגובה למחאה, החליט סגן יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד ותושב הגולן בעצמו, לארגן מפגן תמיכה בראש הממשלה נתניהו, אליו הוא הזמין את פעילי הליכוד שמתגוררים ברמת הגולן. בקבוצת הוואטסאפ כינו אנשיו של ואטורי את המוחים, "אנרכיסטים".

מוביל המחאה משה רדמן הגיע למאהל

כאמור, על פי הוראת השב"כ, החל מאתמול המושב חסום על ידי המשטרה, והכניסה אליו מתאפשרת אך ורק לתושבים ולאורחי הצימרים ששמותיהם הועברו מראש לגורמי הביטחון. עבור המפגינים ייעדה המשטרה מתחם במרחק של כ- 2 קילומטרים מהמלון בו לן ראש הממשלה, אולם רבם מהם לא היו מרוצים מכך וניסו להכנס רגלית לשטחי המושב.