הפיצוץ בממשלה נמשך: "זה חייב לקרות"

המתיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמשכת ושרי עוצמה יהודית החרימו את ישיבת הממשלה. "הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/05/23 13:59 טז באייר התשפג

הפיצוץ בממשלה נמשך: "זה חייב לקרות"
בן גביר , צילום: Sraya Diamant/Flash90

המתיחות בממשלה נמשכת הבוקר (א') עם ההחלטה השר בן גביר ושרי עוצמה יהודית שלא להגיע לישיבת הממשלה ששהתקיימה הבוקר. במקום ישיבת הממשלה בן גביר ביקר במטה הימ"מ מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן.

בן גביר: "קיבלנו מנדט לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות"

השר בן גביר עקץ את נתניהו ואמר: "גם בימים האחרונים ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד. זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה. המדיניות חייבת להשתנות, הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא. קיבלנו מנדט מהציבור לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות".

"אני מתחייב להמשיך לתת לכם את כל הכלים"

בביקור במטה הימ"מ אמר השר בן גביר ללוחמים: "אתם הגיבורים של כל אזרחי מדינת ישראל. פעם אחר פעם אתם מביאים נחת לכולנו, בחיסול המחבלים ובפעולות נחושות ויעילות. אתם מביאים נחת למשפחות שכולות שיודעות שרוצחי יקיריהם כבר לא בינינו ואתם מביאים נחת למאות ישראלים שאפילו לא יודעים שהם חבים לכם את חייכם. אתם ההוכחה שהיוזמה וההתקפיות מביאות פירות וניצחון. המשיכו לתקוף, המשיכו להוביל, ליזום ולנצח. לא לחזור עד שמכריעים ומנצחים! אני מתעקש ונלחם כדי לגרום לכך שתוכלו להילחם בטרור עם כמה שפחות מגבלות. בכל מקרה, אני מתחייב להמשיך לתת לכם את כל הכלים והגיבוי, על מנת שתעשו את מה שאתם יודעים לעשות, על הצד הטוב ביותר".