הח"כ מעוצמה יהודית מאיים: אם לא נקבל את התקציב - לא נהיה בממשלה

במפלגות השונות מתחילים לעשות שרירים בנוגע לתקציב הקרב. חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית נשמע אומר בהקלטה כי אם מפלגתו לא תקבל את התקציבים עליהם סוכם, היא תפרוש מהממשלה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/02/23 11:02 טו בשבט התשפג

הח"כ מעוצמה יהודית מאיים: אם לא נקבל את התקציב - לא נהיה בממשלה
השר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קרבות התקציב: חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית מאיים כי אם מפלגתו לא תקבל את מלוא התקציבים שעליהם סוכם בהסכמים הקואליציונים, תפרוש המפלגה מהקואליציה. את הדברים אמר פוגל בהקלטה שפורסמה בגלי צה"ל. בהמשך התראיין גם ברדיו גלי ישראל ואמר את הדברים בשנית.

האזינו להקלטה של פוגל:

האיום של פוגל - נושא התקציב שהובטח למפלגה

"אם לא נקבל את התקציב שיאפשר לנו לעמוד בהבטחות שקיבלנו" נשמע אומר ח"כ פוגל, "לא נהיה בממשלה הזאת, מה לא ברור?". פוגל מסיים ואומר: "איתמר אמר את זה בצורה מאוד ברורה, אני לא מדבר באוויר".

צביקה פוגל

צביקה פוגל צילום: עמיאל ירחי, כיפה

בהמשך, התראיין פוגל גם לרדיו גלי ישראל, שם אמר דברים דומים: "העולם אוהב מנצחים ולכן אנחנו צריכים להיות בצד של המנצחים" אמר. בהמשך התייחס שוב לנושא התקציב ואמר: "אני אומר בצורה מאד ברורה - אם לא נקבל את היכולת לממש את ההבטחות שלנו לציבור בביטחון פנים ובביטחון בכלל - לא נהיה בממשלה הזו".

"אני מתחייב שחאן אל אחמר יפונה בקדנציה שלי"

בשבוע שעבר התבטא פוגל גם בעניין חאן אל אחמר והבטיח כי המאחז יפונה במשמרת שלו. "אתמול לקחו אותי הצידה והסבירו לי את לחצי האיחוד האירופי. לא זכור לי אף איש מהאיחוד שמגן עליי", אמר פוגל במהלך ראיון ב"כאן ב", והמשיך להסביר: "אני לא מסכים לדרך שבה אנחנו הולכים, אבל אני מבין אותה. אני מתחייב שחאן אל אחמר יפונה בקדנציה שלי"