בחירות 2022

סמוטריץ': "תצביעו רק למפלגה בימין שעוברת את אחוז החסימה"

יו"ר הציונות הדתית פתח את יום הבחירות שלו בקלפי בקדומים, וסימן את המטרה של המפלגה: "לסיים את הבחירות כשהציונות הדתית גדולה יותר מהמפלגה של גנץ ואייזנקוט, ככה נבטיח שתקום רק ממשלת ימין על מלא"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/11/22 10:01 ז בחשון התשפג

סמוטריץ': "תצביעו רק למפלגה בימין שעוברת את אחוז החסימה"
סמוטריץ' וילדיו בקלפי בקדומים, צילום: הציונות הדתית

הקלפיות ברחבי המדינה נפתחו החל מהשעה 7:00, והבחירות לכנסת העשרים וחמש יצאו לדרכן. יו"ר הצינות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיע להצביע בקלפי ליד ביתו בקדומים, ולאחר ההצבעה נתן הצהרה לתקשורת במקום.

"המטרה שלנו לסיים את הבחירות כשהציונות הדתית גדולה יותר מהמפלגה של גנץ ואייזנקוט", אמר סמוטריץ'. "ככה נבטיח שתקום רק ממשלת ימין על מלא ולא חלילה ממשלת שמאל של נתניהו וגנץ".

"הבחירות האלו יוכרעו על חודם של קולות בודדים. אני קורא מעומק הלב לכל המצביעים ובמיוחד לאחיי ואחיותיי בני הציבור הדתי לאומי - אל תזרקו את הקול שלכם לפח, תצביעו רק למפלגה בימין שעוברת את אחוז החסימה כדי שחס וחלילה הקול שלכם שהלך לפח היה הקול החסר להגיע ל-61 ולהקמת ממשלה יהודית לאומית וציונית".

"יהדות מקרבת שמחברת בין כל חלקי העם"

מועמד מפלגת הבית היהודי, אמיתי פורת, הצביע הבוקר בקלפי בכפר עציון, והתפנה לראיון קצר עם חדשות כיפה. "הבחירות האלה הן על הרבה דברים", אמר פורת. "בעיקר על היכולת שלנו כעם להצליח להקים ממשלה יציבה בישראל, כשהשלד המרכזי שלה הוא המחנה הלאומי. הבחירות הן על ההובלה של רעיונות של יהדות מקרבת שמחברת בין כל חלקי העם, של אמונה בעם ישראל, בארץ ישראל ובתורת ישראל. לחבר כמה שאפשר את העם לברית משותפת".