גם בעזה: כך יוכלו החיילים להתעדכן בלייב בגמר ליגת האלופות

בעקבות המלחמה, גל"צ נעתרה לבקשות הורי הלוחמים ברצועת עזה ובגבול הצפון ויחד עם ערוץ הספורט תשדר את גמר ליגת האלופות ברדיו במסגרת משרד מיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/24 15:04 כב באייר התשפד

גם בעזה: כך יוכלו החיילים להתעדכן בלייב בגמר ליגת האלופות
אילוסטרציה, צילום: Marta Fernandez Jimenez,Shutterstock

לפני מספר שבועות, התקבלו במערכת גלי צה"ל פניות מהורי חיילים המשרתים בעזה ובגבול הצפון בבקשה לשדר את המשחק. האפשרות היחידה של החיילים בחזית לעקוב אחר המשחק ולהתעדכן בהתפתחויות היא באמצעות מכשירי הרדיו. בעקבות הפנייה, גלי צה"ל, ערוץ הספורט ו-5 רדיו שילבו כוחות ליצירת משדר מיוחד לטובת החיילים בחזית.

לו"ז השידור

משחק הגמר של ליגת האלופות יתקיים השנה בוומבלי, אנגליה וישודר בשבת הקרובה בערוץ הספורט וגלי צה"ל. חגיגת הספורט תחל בגלי צה"ל בשעה 21:00 במהדורה מיוחדת של "עושים ספורט" שיגישו עידן קוולר ואורי אוזן כאולפן מקדים, לקראת השעה 22:00 יועבר השידור לעמדת ערוץ הספורט באצטדיון וומבלי בלונדון עם נדב יעקבי ושגיא כהן - לשידור חי ומלא של הגמר בין בורוסיה דורטמונד מגרמניה לריאל מדריד אלופת ספרד.

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט של ישראל מתייצב לכל יוזמה ובקשה המגיעה מחיילי צה"ל. אנו מצדיעים להם ולבני משפחותיהם, מודים להם מקרב לב ומייחלים לשלומם ושובם של החטופים בריאים ושלמים במהרה."

טל לב רם, מפקד גלי צה"ל: "בימי מלחמה כאשר הרדיו רלוונטי מתמיד, גלי צה"ל נותנת קשב מיוחד לקולות החיילים שעולים מהשטח. זאת תוך מחוייבות לספק שירותי האזנה בתחומים שונים לחיילים, כשהרדיו והטרנזיסטור חזרו להיות אמצעי הקשר עם הבית, המוזיקה וחיי היומיום. תודה מיוחדת למנכ"ל ערוץ הספורט ואנשי הערוץ על ההרתמות המהירה והמקום החשוב שנתנו על מנת להוציא לפועל את השידור המשותף".