פעם ראשונה בהיסטוריה: באיירן מינכן זוכה בליגת האלופות במאזן מושלם

הכוכבת הגרמנית גברה על יריבתה פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות, והיא עשתה זאת ללא הפסדים לאורך העונה כולה. בנוסף זוכה הקבוצה בפעם השנייה בהיסטוריה בטרבל, אחרי שזכתה קודם לכן גם באליפות הבונדסליגה ובגביע הגרמני

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 24/08/20 09:45 ד באלול התשפ

פעם ראשונה בהיסטוריה: באיירן מינכן זוכה בליגת האלופות במאזן מושלם
חגיגות במינכן, צילום: shutterstock

מושלם: אמש (א') נצחה קבוצת הכדורגל באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, בו היא זוכה בפעם השישית בהיסטוריה של הקבוצה. הקבוצה גברה בתוצאה 1:0 על יריבתה פריז סן ז'רמן עם שער בנגיחה של קינגסלי קומאן, בדקה ה-59. הקבוצה הבאוורית עשתה היסטוריה כאשר הפכה לקבוצה הראשונה שזוכה בגביע לאחר עונה שלמה של ניצחונות. בכל 11 המשחקים גברה באיירן על יריבותיה, כאשר הקרב מול ברצלונה הוא הזכור ביותר בו הביסה הקבוצה הגרמנית את הקבוצה הקטלונית בתוצאה של 8:2.

הקבוצה הגרמנית התחילה את העונה עם פיטורי מאמנה ניקו קובאץ', ובמקומו נכנס עוזרו האנזי פליק. השינוי התגלה כהצלחה כאשר פליק הפך את הקבוצה לבלתי מנוצחת. השיג נוסף לו זוכה הקבוצה בפעם השנייה הוא הטרבל בו זכתה השנה. חוץ מהניצחון היוקרתי בליגת האלופות הקבוצה זכתה במדינתה גם באליפות הבונדסליגה ובגביע המדינה הגרמני. 

צפו בשער הניצחון של באיירן מיכן:
https://twitter.com/thepanenkaboys/status/1297711206715797507

הטיפה המרה היחידה בכל האירוע ההיסטורי הזה, הוא כמובן נגיף הקורונה. הקבוצה אמנם השיגה עונה חלומית, אך הכל נעשה ללא קהל ופגרה ארוכה באמצע העונה. גם החגיגות במדינה נאלצו להיות מצומצמות על מנת לא להסתכן בהדבקות.