נתניהו: "תופרים תיקים נגדי? זאת מתפרה שלמה"

ראש הממשלה התראיין באולפן הליכוד TV שהוכן במיוחד לבחירות ואמר כי "יש פה משהו מעוות. אין לי ספק שכל בית הקלפים הזה יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/19 19:35 ב באדר א'

נתניהו: "תופרים תיקים נגדי? זאת מתפרה שלמה"
נתניהו בעוד ראיון לאולפן מפלגתו, צילום: צילום מסך

בראיון נוסף שנתן היום (ה') ראש הממשלה בנימין נתניהו לאלירז שדה באולפן 'הליכוד TV', אולפן שהוקם במיוחד לבחירות לכנסת ה-21, אומר נתניהו כי תופרים לו תיק. "ההפגנות הפעילו לחץ על היועץ המשפטי לממשלה. זה יהיה אבסורד אם יוגש נגדי כתב אישום על שתי כתבות וחצי ולא יחקרו את יאיר לפיד וציפי לבני שקדמו את 'חוק ישראל היום'". 

"שלוש שנים עושים ליועמ"ש הפגנות ליד הבית, בסופרמרקט, בבית הכנסת. מפגיני השמאל אומרים לו אתה ארנבת, אתה סמרטוט, אם אתה לא מעמיד את נתניהו לדין, אם אתה לא מגיש כתב אישום על שוחד אתה לא בנאדם, אתה לא כלום." אמר נתניהו באולפן של מפלגתו. "אז הוא כנראה בשר ודם זה ברור והוא נכנע תחת הלחץ, זה התהליך המשפטי אולי החשוב ביותר בתולדות המשפט בישראל ולא עשו דבר כזה. תופרים תיקים? זאת מתפרה שלמה."


נתניהו המשיך ואמר כי: "בדרך כלל זה לוקח שנה וחצי מהמלצות המשטרה, שגם אותן ידענו מראש, עד החלטת היועץ. אתה יודע כמה זמן זה לקח כאן? כמה שבועות, כמה ימים. זאת אומרת, דוחסים את התהליך. פה הלכו רק לסיכומים והכל מהר, מהר, מהר. ולמה מהר? הסיבה היא רק הבחירות והבחירות האלה הם על הקשקש".

אני רק מקווה שכשהיועץ יצטרך להחליט עניינית אם להאשים אותי בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט, הוא לא יעשה את הדבר האבסורדי הזה.

כי במקביל אפילו לא חוקרים את יאיר לפיד וציפי לבני ו-42 חברי כנסת אחרים שנתנו לנוני מוזס ו"ידיעות אחרונות" את חוק ישראל היום שהיה מכניס לנוני מוזס מאות מיליונים וקיבלו תמורת זה לא שתיים וחצי כתבות באינטרנט אלא ספריות-ספריות של כתבות מלטפות, מלקקות, מחבקות. שום דבר, אף אחד לא חקר את זה. לא הזמינו אותם לחקירה. לכן יש פה משהו מעוות ואין לי ספק שכל בית הקלפים הזה יתמוטט, הוא יקרוס כשזה יגיע לתהליך אמיתי".