נתניהו: "אם חמאס ימשיכו לנסות אותנו - הם ישלמו הרבה יותר"

בטקס האזכרה לחללי אלטלנה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מי שאחראי להסלמה, בהשראת איראן, הם שלטון החמאס, הג'יהאד האסלאמי וארגוני הטרור האחרים".

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/18 21:24 טז בסיון התשעח

נתניהו: "אם חמאס ימשיכו לנסות אותנו - הם ישלמו הרבה יותר"
נתניהו, הערב, צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

עוד אמר ראש הממשלה בטקס האזכרה לחללי אלטלנה שהתקיים הערב (ד'): "מאז אתמול, צה"ל מגיב בעוצמה על הירי מרצועת עזה בתקיפה של עשרות מטרות של גורמי הטרור, במכה הקשה ביותר שהנחתנו עליהם מזה שנים.

מי שאחראי להסלמה, בהשראת איראן, הם שלטון החמאס, הג'יהאד האסלאמי וארגוני הטרור האחרים. אינני מפרט את תוכניותנו משום שאינני רוצה שהאויב ידע מה צפוי לו. אבל דבר אחד ברור לו: כשהם מנסים אותנו הם משלמים מייד. ואם ימשיכו לנסות אותנו, הם ישלמו עוד הרבה יותר". נתניהו ביקש לחזק את ידיהם של לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון, ושיבח את חוסנם של תושבי הדרום.

 ראש הממשלה סיפר בנאומו כי בשבוע הבא ייצא לביקור בגרמניה, צרפת ובריטניה וייפגש שם עם הקנצלרית מרקל, הנשיא מקרון וראש ממשלת בריטניה - תרזה מיי. "אציג בפניהם את ההתפתחויות האסטרטגיות האחרונות באזורנו, ואלה קשורות במאמצים לבלום את התוקפנות של איראן בסוריה ובמקומות אחרים. אנחנו לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני. אנחנו נמשיך לפעול נגד כוונתה להתבסס צבאית בסוריה מולנו, לא רק מול רמת הגולן, אלא בכל מקום שהוא בסוריה".

בתוך כך, פרסם הערב דובר צה"ל סרטונים, בהם מוצגות המטרות אותן תקף צה"ל ברצועת עזה,  65 במספר, ומסר כי אמצעיו של חמאס לייצור רקטות, הושמדו כליל.