משפחת גולדין: ״נתניהו ממשיך להיכנע לחמאס״

בני משפחת גולדין יצאו מאוכזבים מפגישתם עם ראש הממשלה כאשר סירב להעמיד את שיקום הרצועה כתנאי להחזרת גופות החיליים: "חמאס יוכל לבחור מתי להפר ומתי לחטוף חיילים נוספים״. 

חדשות כיפה מירב כהן 02/09/18 15:26 כב באלול התשעח

משפחת גולדין: ״נתניהו ממשיך להיכנע לחמאס״
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

הוריו של סגן הדר גולדין, פרופ׳ שמחה וד״ר לאה גולדין, נועדו היום (א') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישת עדכון בה השתתפו גם המזכיר הצבאי תא״ל אבי בלוט, מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, ומנכ״ל משרד החוץ יובל רותם. 

הוריו של סגן הדר גולדין יצאו מאוכזבים מהפגישה ואמרו ״ראש הממשלה ממשיך להיכנע לתכתיבי חמאס ומסרב להעמיד תנאי ברור לחמאס כי שיקום עזה ייעשה רק לאחר השבת הבנים". 

״בננו הדר נחטף למנהרה ברפיח בזמן הפסקת אש. כעת, 4 שנים לאחר החטיפה, נתניהו לא דורש את השבת הבנים ושוב מסכים להפסקת אש שגם אותה חמאס יוכל לבחור מתי להפר ומתי לחטוף חיילים נוספים״. 

״לצערנו מלבד אמירות כלליות ומשפטים חלולים, אשר נועדו לטובת יחסי ציבור, נתניהו עדיין לא עשה שום דבר משמעותי כדי להשיב את הבנים. צאנו מהפגישה היום בתחושה קשה שמאחורי אמירותיו של ראש הממשלה, שהוא וממשלתו עושים הכל כדי להשיב את הדר, קיימת מציאות עגומה, ובפועל לא נעשה דבר״. כך טענו הוריו של סרן גולדין לאחר הפגישה עם ראש הממשלה