רבנים שמייעצים ומטפלים בנגיעה

בעקבות הפרסומים אודות רבנים המטפלים ע"י נגיעה בנשים , הרב יובל שרלו מזהיר ואומר : אין דבר כזה !

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 14/01/05 00:00 ד בשבט התשסה

שלום לכבוד הרב הגאון שליט"א
ראיתי תוכנית בטלוויזיה – כלבוטק – ושם ראיתי רב שנוגע בבנות ומנצל אותן.
איך זה יכול להיות ?
האם באמת יש כזה דבר שרבנים מטפלים ככה בבנות ?

תשובה :

שלום וברכה
מצווה גדולה להודיע לכל הבנים והבנות: אין כזה דבר !
מצווה גדולה להציל את כל מי שטומנים להן פח, ולעצור אותן מללכת לכל מיני בעלי אוב וידעונים, מושלים ברוחות ומטפלים באנרגיות על ידי נגיעה בעל מיני מקומות בגוף. אין כזה דבר !
אין כזה דבר טיפול במגע של רבנים. רופאים ופיזיותרפיסטים עובדים עם הגוף. לרב אסור באיסור חמור ליגוע באישה וגם בבן - למעט דרכי הבעת שלום רגילות.
אין כזה דבר עיסוק במיניותה של אישה על ידי רב. רב עוסק גם במשמעויות ההלכתיות של הקשר המיני, אך כשמדובר בדיבור על צדדים מעשיים של מיניות פונים לאישה או לבעל מקצוע ולא לרב.
אין כזה דבר העברת זרמים וכוחות במגע באישה. הטוען שיש לו זרמים וכוחות יתכבד ויטפל בגברים (וגם זה בהסתייגות) ויניח את הזרמת הזרמים והכוחות לנשים - לנשים.
אין כזה דבר שיחה אינטימית עם רב. רב אינו מותר להתייחד עם נשים, והוא מדבר עימן רק כשהדלת פתוחה או אשתו בבית או כל דבר אחר מסוג זה.
אין כזה דבר לשלם כסף רב עבור ייעוץ של רב. אמנם, גם רב זקוק לפרנסה, אך התורה אינה קרדום לחפור בה, ו"מה אני בחינם אף אתם בחינם". הרב צריך להתפרנס ממשכורת מסודרת ולא מ"תרומות" של אנשים.
אין כזה דבר שרב אומר בחכמת הפרצוף או בצורת הידיים, בתאריכי הלידה או בתמונות – שהוא יודע שזיווג יצליח או ייכשל. אלו דברי הבל, ומסכנים האנשים שבונים את ביתם לאור הדרכות כאלה, או שמפספסים את זיווגם הראוי כאשר אלו הסיבות לכך.
אין כזה דבר. צריך לעמוד ולחזור ולומר- אין כזה דבר !
ועל כן, יש להודיע לכולן שכל פעם שהיא נפגשת עם מי שעובר על כללים אלה היא מנוצלת לרעה על ידי נבל, יראת השמיים שלה מושפלת על ידי מי שנוהג כלפיה שלא כדין, והיא צריכה להתייחס אליו כאל נבל, ולטרוח כדי להביא עליו דין ומשפט, כדי שיקבל את המגיע לו.
אין אני דן את מי שלא התלוננה, והיא מתביישת שנבל ניצל אותה, ועל כן אין היא מתלוננת. אני רק מבקש לחזק את אלה המתלבטות כדי שתזכורנה כי בתלונתן הן גם מבערות את הרע מישראל, וגם מסייעות למנוע את נפילתן של בנות אחרות ושל בנים צעירים אחרים בפח שטומנים להם רשעים.

כל טוב