מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קמלה האריס: "המלחמה הזו חייבת להסתיים"

המועמדת לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית התראיינה ל-CNN ושם קראה לעסקת חטופים. בנוסף, אמרה כי תמיד תתמוך בישראל. לבסוף, תקפה את יריבה לבחירות דונלד טראמפ ואמרה שהוא פוגע באופי ובחוזק של אמריקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/24 09:50 כו באב התשפד

קמלה האריס: "המלחמה הזו חייבת להסתיים"
קמלה האריס,, צילום: Sheila Fitzgerald,Shutterstock

המועמדת לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית קמלה האריס וסגנה טים וולז התראיינו הלילה (ו') ל-CNN, לראשונה מאז שהיא נבחרה באופן רשמי, לייצג את המפלגה הדמוקרטית בבחירות הקרובות לנשיאות. בראיון חזרה על אמירתה כי תמיד תתמוך בישראל. בנוסף, קראה לעסקת חטופים, תקפה את יריבה לבחירות דונלד טראמפ ועוד ועוד.

טראמפ |

טראמפ |, צילום: Evan El-Amin,Shutterstock

"יותר מדי פלסטינים חפים מפשע נהרגו"

בתחילה אמרה: "שיהיה ברור, באופן חד-משמעי ובלתי מתפשר, תמיד אתמוך בישראל ואהיה מחויבת לזכותה להגן על עצמה, זה לא ישתנה, בוודאי אחרי 7 באוקטובר". בנוסף, הודיעה כי "חייבים להשיג עסקה שתשחרר את החטופים ותשיג הפסקת אש. המלחמה הזו חייבת להסתיים". כמו כן, אמרה כי "הרבה יותר מדי פלסטינים חפים מפשע נהרגו".

"הייתי באמצע להרכיב פאזל כשביידן סיפר לי על החלטתו"

בראיון, האריס המשיכה לתקוף את יריבה דונלד טראמפ: "דוחף סדר יום שפוגע באופי ובחוזק של מי שאנחנו כאמריקה, ומפלג את המדינה שלנו". המועמדת לנשיאות סיפרה בראיון על הרגע שבו ביידן הודיע לה שהוא פורש מהמירוץ: "הייתי באמצע להרכיב פאזל כשביידן סיפר לי על החלטתו. שאלתי אותו אם הוא בטוח והוא אמר שכן. הוא הבהיר שהוא עומד לתמוך בי. המחשבה הראשונה שלי הייתה עליו, לא עלי".