גורם אמריקאי: נתניהו וביידן צפויים להיפגש לאחר נאומו של ראש הממשלה בקונגרס

ראש הממשלה נתניהו ונשיא ארה"ב ביידן צפויים להיפגש בוושינגטון בעוד מספר שבועות לאחר נאומו של נתניהו בקונגרס. בימים אלו, נסגרים הפרטים האחרונים אודות הפגישה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 07:59 כז בסיון התשפד

גורם אמריקאי: נתניהו וביידן צפויים להיפגש לאחר נאומו של ראש הממשלה בקונגרס
נתניהו וביידן |, צילום: Miriam Alster,Flash90

הנשיא ביידן וראש הממשלה נתניהו צפויים להיפגש בוושינגטון, בעוד מספר שבועות, לאחר נאומו של ראש הממשלה בקונגרס ב-24 ביולי. אנשיהם של ביידן ונתניהו מארגנים בימים אלו את הפגישה וסוגרים ביניהם פרטים לגביה. ככל הנראה הפגישה תתקיים בבית הלבן בעיר הבירה וושינגטון. גורם בכיר בבית הלבן מסר כי השניים מכירים עשרות שנים וככל הנראה הם יפגשו במהלך שהותו של נתניהו בארה"ב אך אין לו מה להודיע בשלב הזה. כך פורסם ב-CNN.

נתניהו וביידן

נתניהו וביידן, צילום: Marc Israel Sellem/POOLArie Leib Abrams/Flash90

הדיווח מגיע על רקע ניסיונות של ארה"ב לגרום להגעה להסכם

הדיווח מגיע על רקע ניסיונות חוזרים של ארה"ב לגרום לישראל ולחמאס להגיע להסכם הפסקת אש. הניסיון האחרון שבהם פורסם במהלך השבוע האחרון והוא מדבר על כך שארה"ב הציעה ניסוח חדש לחלקים בעסקה. מטרת המהלך היא להצליח לגשר על הפערים בין ישראל לחמאס ולהגיע לעסקה. לאחר הפרסום, ישראל הודיעה כי הם "מחויבים לנוסח ההצעה שהנשיא ביידן בירך עליה. מחכים לתגובת חמאס".

ניו יורק טיימס: ביידן נראה יותר ויותר מבולבל ואדיש

בניו יורק טיימס פורסמה כתבה על מצבו של ביידן המתמקדת בהידרדרות שלו בעבודתו כנשיא. בכתבה נכתב כי אנשים שבילו זמן עם ביידן טענו כי הם שמו לב שהוא נראה יותר ויותר מבולבל או אדיש. בנוסף, נכתב כי מצבים אלו הופכים לדבר שבשגרה. עוד היה בכתבה ניסיון להראות כי ביידן פועל בחדות ובקור רוח. אחד האירועים שפורסמו היה שיחת הטלפון שלו עם נתניהו לאחר המתקפה האיראנית בחודש אפריל, ושם אמר כי אם ישראל תבצע מתקפה גדולה כלפי איראן, היא תישאר לבד.