מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"לא נקבל הטפה מתומך אנטישמי של חמאס": נתניהו במתקפה על נשיא קולומביה

ראש הממשלה נתניהו במתקפה על נשיא קולומביה לאחר שהכריז על ניתוק היחסים עם ישראל וכנה את נתניהו "רוצח עם": "ישראל לא תקבל הטפה מתומך אנטישמי של חמאס; תתבייש הנשיא פטרו"

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 11/05/24 22:07 ג באייר התשפד

"לא נקבל הטפה מתומך אנטישמי של חמאס": נתניהו במתקפה על נשיא קולומביה
תוקף את נשיא קולומביה, נתניהו, צילום: NIMROD KLIKMAN/POOL

אחרי שהודיע על ניתוק היחסים בין קולומביה לישראל וכינה את נתניהו "רוצח עם" ראש הממשלה הגיב הערב (שבת) לנשיא קולומביה גוסטבו פטרו ברשת X: "ישראל לא תקבל הטפה מתומך אנטישמי של חמאס, ארגון טרור ג'נוסיידי שטבח, אנס, השחית ושרף בחיים 1,200 חפים מפשע ב-7 באוקטובר. תתבייש הנשיא פטרו".

נתניהו במתקפה על נשיא קולומביה

נתניהו במתקפה על נשיא קולומביה צילום: צילום מסך, "X"

נשיא קולומביה הודיע על ניתוק היחסים עם ישראל וזכה לתשואות

כזכור, לפני כשבוע וחצי מימש נשיא קולומביה גוסטבו פטרו את איומו והכריז על ניתוק היחסים הדיפלומטיים עם ישראל בצעדה גדולה של תומכיו שנערכה בבירה בוגוטה. גוסטבו השווה את פעולות צה"ל בעזה לנאציזם ונימק את ניתוק היחסים עם ישראל בכך שיש לה "נשיא שהוא רוצח עם" לאחר ההכרזה, שהתקיימה בצעדה לרגל יום הפועלים הבינלאומי גוסטבו זכה לתשואות מהקהל שבירך על המהלך הדרמטי.

שר החוץ: "נשיא קולומביה הבטיח לתת פרס למרצחי ואנסי חמאס - והיום קיים"

שר החוץ ישראל כ"ץ כתב בחשבון ה-"X" שלו בתגובה: "נשיא קולומביה הבטיח לתת פרס למרצחי ואנסי חמאס - והיום קיים. ההיסטוריה תזכור כי גוסטבו פטרו החליט להתייצב לצד המפלצות השפלות ביותר שידעה האנושות ששרפו תינוקות, רצחו ילדים, אנסו נשים וחטפו אזרחים חפים מפשע. היחסים בין ישראל לקולומביה תמיד היו חמים - ואף נשיא אנטישמי ומלא שנאה לא יצליח לשנות את זה. מדינת ישראל תמשיך להגן על אזרחיה ללא חשש וללא מורא".