לשכת נתניהו תוקפת: ציטוט שקרי. נתניהו לא אמר את זה על מערכת הביטחון

פרסום במהדורת החדשות של ערוץ 12 בו לכאורה ציטוט של ראש הממשלה, גרר תגובה מהירה מצד לשכתו שדחתה את הדברים וטענה ל"ציטוט שקרי". הרקע הוא שיחה שקיים נתניהו עם משפחות התצפיתניות ואמירתו כי "עמדת מערכת הביטחון לא מעניינת אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 21:49 כב באב התשפד

לשכת נתניהו תוקפת: ציטוט שקרי. נתניהו לא אמר את זה על מערכת הביטחון
ראש הממשלה נתניהו | , צילום: Miriam Alster,Flash90

לאחר שפורסם בערוץ 12 הערב (ב') כי בשיחה עם הורי התצפיתניות החטופות אמר נתניהו כי לא יוותר על ציר פילדלפי במשא ומתן מול חמאס, בלשכתו ממהרים להגיב: "בניגוד לציטוט השקרי שהופיע בחדשות 12, ראש הממשלה נתניהו לא אמר בפגישה עם משפחות התצפיתניות כי "עמדת מערכת הביטחון לא מעניינת" אותו בנושא פילדלפי. ראש הממשלה אמר כי הצורך בהחזקה מתמדת של ציר פילדלפי הוא ביטחוני - אך גם צורך מדיני עליון".

נתניהו: הלחץ למנוע את כיבוש פילדלפי מחדש יהיה עצום

עוד מסרו מלשכת ראש הממשלה בנוגע לפרסום בחדשות 12 כי: "ראש הממשלה הבהיר כי אם ישראל תיסוג מציר פילדלפי כעת, הלחץ למנוע את כיבושו מחדש יהיה עצום, ויעמיד בסימן שאלה גדול את יכולתינו לחזור לשם". בפרסום המקורי של הציטוט שיוחס לנתניהו בחדשות 12 נכתב כי נתניהו אמר למשפחות התצפיתניות: "לא ניסוג מהדרישה שלנו לגבי ציר פילדלפי. זה מבחינתי ייהרג ובל יעבור. לא מעניינת אותי העמדה של מערכת הביטחון בעניין זה".