הותר לפרסום: רב"ט מוטי רווה נפל בקרב בדרום רצועת עזה

רב"ט מוטי נווה ז"ל, לוחם הנדסה מחטיבת גבעתי, נהרג כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט על כלי ה-D9 בו נהג ברפיח. נווה, בן 37 במותו, תושב היישוב שני הוא החלל ה-323 מתחילת התמרון | מועד הלוויתו טרם פורסם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/24 07:29 כ בתמוז התשפד

הותר לפרסום: רב"ט מוטי רווה נפל בקרב בדרום רצועת עזה
מוטי רווה ז"ל, צילום: דובר צהל, SHUTTERSTOCK

דובר צה"ל מתיר לפרסום הבוקר (ו') כי רב"ט (במיל') מוטי רווה, מהיישוב שני, לוחם מפעיל צמ"ה, חטיבת גבעתי (84), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בן 37 בנופלו. מפרטים ראשונים עולה כי באירוע הקשה נפגע הכלי הכבד בו נהג רווה נפגע מטיל נ"ט, מה שגרם לתקרית בה נהרג.

לוחם צה"ל נהרג ושניים נפצעו קשה מפליטת גזים רעילים

שלושת הלוחמים מגדוד 9 בחטיבה 401, העבירו את הלילה ברפיח עם גנרטור שהפעילו בחדרם. במהלך שינתם, גזים רעילים שנפלטו מהגנרטור התפזרו בחלל החדר, מה שהביא לאיבוד הכרתם של כל השלושה. בשעות הבוקר, חבריהם ליחידה איתרו אותם והזעיקו גורמי רפואה. מותו של סמ"ר נעם דואק נקבע, והשניים האחרים פונו לבית החולים במצב קשה. במצ"ח פתחו בתחקור האירוע.

נועם דואק ז"ל

נועם דואק ז"ל צילום: shutterstock, דובר צה"ל

בתקרית קודמת: חמישה לוחמים נהרגו מירי של טנק

כזכור, בתקרית חמורה שאירעה לפני כחודשיים נפלו חמישה לוחמי צנחנים מירי של טנק. הלוחמים נכנסו בשעות הבוקר אל ג'באליה במטרה לתפוס תא שטח חדש, כשהם מלווים בשני טנקים של חטיבה 7. הלוחמים התמקמו בסמוך לטנקים שאבטחו את הציר. לקראת הערב הטנקים זיהו קנה שמבצבץ מחלון המבנה בו התמקמו הלוחמים, וירו לעברו שני פגזים.

https://www.youtube.com/watch?v=Q2W1B6QK6o