לאחר שהושלך רימון הלם לעברם: במשרד הביטחון ישביתו מחר את הפעילות

לאחר שנכה צה"ל השליך רימון לעבר משרדי אגף השיקום בתל השומר, במשרד הביטחון הודיעו כי קבלת הקבל ומוקדי השירות ייסגרו מחר בבוקר לשעה כהבעת מחאה על האלימות שהופנתה נגדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 19:54 כה באייר התשפד

לאחר שהושלך רימון הלם לעברם: במשרד הביטחון ישביתו מחר את הפעילות
משרד הביטחון , צילום: shutterstock

עובדי משרד הביטחון יפסיקו מחר את קבלת הקהל והמענה הטלפוני בין השעות 09:00 ל10:00 במחאה על אירוע התוקפנות החמור שאירע היום (א'), במהלכו נכה צה"ל עם רקע של אירועי אלימות השליך רימון הלם לעבר משרדי האגף בתל השומר.

"אלימות אינה דרכם של אלה שהקריבו למען המדינה"

מהמשרד נמסר "משרד הביטחון, עובדיו וארגון נכי צה"ל מגנים בחריפות כל גילוי אלימות כנגד עובדי אגף השיקום, שעושים לילות כימים למען פצועי ופצועות צה"ל ומערכת הביטחון. לחשוד רקע של אירועי אלימות כלפי עובדי האגף ועתה מדובר בעליית מדרגה חמורה ומטרידה. משרד הביטחון יגלה אפס סובלנות לכל גילוי אלימות ויפעל בכל דרך להבטיח את שלום עובדי האגף המסורים. אלימות אינה דרכם של אלה שהקריבו מגופם ומנפשם לטובת המדינה".

כזכור, מוקדם יותר היום הגיע חייל מילואים פוסט טראומטי המוכר על רקע אירועי אלימות קודמים למתקן משרד הביטחון בתל השומר והשליך חפץ חשוד שגרם לפיצוץ בחנייה. החפץ התפוצץ בשטח פתוח ללא נפגעים או נזק. על פי הודעת משרד הביטחון בעברו של החשוד אירועי אלימות חמורים כנגד עובדי אגף השיקום, לרבות איומים ברצח על עובדים ומנהלים.