פיגוע דריסה סמוך לאיתמר: שניים פצועים קשה, המחבל הסגיר את עצמו

בפיגוע דריסה סמוך לשכם שבחטיבת שומרון, נפצעו שני ישראלים באורח קשה ואנוש, כוחות הביטחון וההצלה בזירה, המפגע נמלט לשכם. כוחות מיוחדים הוקפצו לזירה, המחבל הסגיר עצמו לכוחות הביטחון הפלסטיניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 21:37 כא באייר התשפד | עודכן בתאריך 29/05/24 22:07

פיגוע דריסה סמוך לאיתמר: שניים פצועים קשה, המחבל הסגיר את עצמו
זירת הפיגוע, צילום: איחוד הצלה

שני אזרחים ישראלים נפצעו באורח קשה ואנוש בפיגוע דריסה של מחבל פלסטיני, כוחות הצלה וביטחון במקום, החלו סריקות אחר המפגע כאשר ההערכה היא שהוא נמלט לשכם. בהמשך הלילה, הסגיר עצמו המחבל לידי כוחות הביטחון הפלסטיניים.

"שני הולכי רגל שנדרסו ובעקבות כך הם נפצעו אנוש וקשה"

איתיאל ואיילה לוי, חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו בזירה כי מדובר בשני הולכי רגל שנדרסו ובעקבות כך הם נפצעו אנוש וקשה. הענקנו סיוע בזירה לאחד הפצועים שמצבו בשלב זה מוגדר אנוש. פצוע נוסף פונה מהמקום ונמסר לנו כי הוא פונה במצב קשה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אני מחזק בשם ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל את ידי צה"ל ואת ידי החיילים הגיבורים. אני קורא ודורש שוב לסגור את המחסומים הבטחוניים כגון מחסום המעבר הבטחוני שלידו התרחש הפיגוע הקשה הזה. לא ייתכן שייצא מפגע ויוכל לחזור באין מפריע לתוך 'הרשות הפלסטינית'. אני שב וקורא לממשלה להמשיך במלוא הכח, לבצע פעולות התקפיות בתוך הכפרים לאיתור המחבלים ולאיסוף הנשק".

"הממשלה וצה"ל חייבים לפעול בשטח מהיסוד"

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ אמר לאחר הפיגוע הקשה: "הערב אנו רואים שוב כיצד האוייב כאן ביהודה ובשומרון מחפש את השמדתנו בכל מקום - בשומרון ובבת חפר.
התשובה צריכה להיות במעשים - הממשלה וצה"ל חייבים לפעול בשטח מהיסוד מול האוייב ומול האוכלוסייה שתומכת בו. אנחנו מחזקים את ידי חיילי צה"ל שפועלים במסירות נפש למען בטחון המדינה".