"ידידיה אמר שלום לכל המשפחה - מעין סיבוב פרידה"

משפחתו וחבריו של ידידיה קלרמן, שנהרג הבוקר בתאונת דרכים בתאילנד במהלך ירח הדבש שלו, מתקשים להיפרד או למצוא מילים לתאר אותו. ""ידידיה היה שמח, חייכן ותמיד היה המרכז של המשפחה", סיפר אחיו יהונתן

חדשות כיפה יהונתן קליין 30/08/18 21:30 יט באלול התשעח

"ידידיה אמר שלום לכל המשפחה - מעין סיבוב פרידה"
ידידיה קלרמן ז"ל במהלך הטיול האחרון, צילום: באדיבות המשפחה

בתאונת דרכים שאירעה הבוקר בעיירה פאי שבצפון תאילנד, נהרג ידידיה קלרמן, בן 25, תושב לוד, ואשתו קסם נפצעה. השניים היו בעיצומו של ירח הדבש שלהם, אליו יצאו לאחר שהשתחררו מצה"ל. שניהם שירתו כקצינים, ידידיה בשריון וקסם היתה קצינת ת"ש, והם התחתנו בחורף שעבר.

יהונתן, אחיו של ידידיה, סיפר ל'חברת החדשות' כי "היו להם חוויות משוגעות, הם שלחו לנו תמונות כל הזמן. ידידיה היה שמח, חייכן ותמיד היה המרכז של המשפחה".

נתנאל לוי, חברו מילדות של ידידיה, סיפר ל'כיפה' כי ידידיה היה אדם שתמיד רצה לעשות טוב. "בחור זהב, שמח, אנרגטי, רגיש מאוד. בנאדם שבא לעשות טוב בעולם. רציתי שהוא יהיה שכן שלי והבאתי אותו אלינו לשכונה. מהרגע שהגיע הוא מיד חיפש עשייה, וישר הצטרף לפרויקט שדואג לאנשים חסרי אמצעים לשיפוצים ואחזקה בבתיהם, ומייד הפך שם בעצמו למגייס מתנדבים."

 

ידידיה קלרמן ז"ל ואשתו קסם תבדל"א

ידידיה קלרמן ז"ל ואשתו קסם תבדל"אצילום: באדיבות המשפחה

 

"הוא היה קצין מצוין ואהוב", סיפר עוד נתנאל, "אהב את החיים, תמיד רצה להתקדם, ותמיד היה עם חיוך והשרה אווירה טובה בכל מקום אליו הגיע."

רק לפני כמה ימים התקיימה חתונה במשפחה. ידידיה שוחח עם בני המשפחה בשיחת וידאו בטלפון. "כולם נופפו לו לשלום", סיפר אחיו יהונתן. "מסתבר שהם פשוט נפרדו ממנו בפעם האחרונה".

אשתו של ידידיה, קסם, נפצעה קל באסון, ועל פי דבריו של יהונתן היא מטפלת בהבאת גופתו לארץ, יחד עם שליחות חב"ד מקומיות. גם משרד החוץ וזק"א מסייעים למשפחה בעניין.

 

ידידיה ז"ל במהלך שירותו הצבאי

ידידיה ז"ל במהלך שירותו הצבאיצילום: באדיבות המשפחה