ח"כ לבני: "הבית היהודי מוביל את חיילי צה״ל לבית הדין בהאג"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני תקפה היום בפתח סיעת המחנה הציוני את סיעת הבית היהודי ואת קידום חוק החטיבה להתיישבות. ח"כ בצלאל סמוטריץ': "חוסר האחריות של לבני וחבריה שנותנים לשונאי ישראל על מגש של כסף את הטיעונים נגד המדינה יביאו אותנו להאג"

חדשות כיפה גלעד כהן 05/11/18 15:39 כז בחשון התשעט

ח"כ לבני: "הבית היהודי מוביל את חיילי צה״ל לבית הדין בהאג"
ראש האופוזיציה ציפי לבני, צילום: פלאש 90

ראש האופוזיציה ח"כ ציפי לבני תקפה בצהריים (ב') בפתח ישיבת סיעת המחנה הציוני את קידום חוק החטיבה להתיישבות המסמיך את החטיבה לנהל קרקעות מדינה ביו"ש.

"בשקט בשקט פועלים גנבי הסיפוח", תקפה לבני, "ראש הממשלה מסר לבית היהודי את ההגה של המדינה. עכשיו הם בחוק מעבירים את סמכויות הממשלה ביהודה ושומרון לחטיבה להתיישבות הנשלטת על ידי הבית היהודי. זו שפועלת מתחת לשולחן בכספי הציבור, בלי פיקוח ציבורי. הם מובילים את חיילי ומפקדי צה״ל לבית הדין הפלילי בהאג".

ח"כ בצלאל סמוטריץ

ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90

לדבריה של לבני מדובר בחבורה שמצפצפת על החוק, מצפצפת על הציבור על הכסף שלו, על האינטרס שלו והופכת את כל עם ישראל בני ערובה של קיצונים שכופים חתונת דמים נמשכת עם מליונים של פלשתינים. "זה קצת יותר חמור מקבוצה שצעקה בהפגנה".

״החוק שיעביר את האחריות על קרקעות המדינה ביו״ש לחטיבה להתיישבות שנשלטת על ידי הבית היהודי יוביל אותנו להאג.״

ח"כ מהבית היהודי בצלאל סמוטריץ' הגיב לדבריה של לבני ואמר כי "מה שיביא אותנו להאג זה לא חקיקת הכנסת וגם לא פעולות הממשלה (החוקיים למהדרין גם לפי המשב"ל), אלא חוסר האחריות של ציפי לבני וחבריה שנותנים לשונאי ישראל על מגש של כסף את הטיעונים נגד מדינת ישראל. התובעת הפלילית לא צריכה כלום חוץ מלצטט את לבני וחבריה מ'בצלם' וב'שוברים שתיקה'." כך סמוטריץ'