יועץ קרוב לסמוטריץ' ותושב השומרון: זה המנכ"ל החדש של מועצת יש"ע

עומר רחמים, מי שהיה יועצו של השר סמוטריץ' מונה למנכ"ל מועצת יש"ע ויחליף את שירה ליבמן שכיהנה בתפקיד. רחמים אמר עם כניסתו לתפקיד: "זכות גדולה עבורי להיות שותף בעשיה למען ההתיישבות בתקופה המכריעה וההיסטורית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 19:37 יג בסיון התשפד

יועץ קרוב לסמוטריץ' ותושב השומרון: זה המנכ"ל החדש של מועצת יש"ע
עומר רחמים, מנכ"ל מועצת יש"ע הנכנס, צילום: אריה שפירא

בכנס ההתנעה של מועצת יש"ע, שנערך היום (ד') בגבעת זאב, נפגשו לראשונה ראשי הרשויות ביהודה ושומרון לאחר הבחירות המוניציפליות, ודנו באתגרים וההזדמנויות העומדים בפני ההתיישבות באזור.
בפתיחת הכנס, הודיע ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ על מינוי מנכ"ל חדש למועצת יש"ע, עומר רחמים, בעברו יועצו של השר סמוטריץ'.

תושב השומרון, יועץ הכנסת והממשלה של סמוטריץ'

רחמים יחליף את מנכ"לית מועצת יש"ע, שירה ליבמן שסיימה את תפקידה בתחילת חודש מאי. החל משנת 2017 משמש רחמים כיועצו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. בקדנציה הנוכחית היה יועצו לענייני כנסת וממשלה. רחמים, בן 33, בעל תואר שני בממשל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בר אילן, נשוי ואב לארבעה ומתגורר בנופי נחמיה בשומרון.

"ניסיון רב שנים של עשייה במגזר הציבורי"

גנץ בירך את המנכ"ל הנכנס ואמר: "עומר הוא איש ביצוע ערכי שמביא איתו ניסיון רב שנים של עשייה במגזר הציבורי וקשר הדוק עם חברי הכנסת ושרי הממשלה. אני בטוח שהוא יביא עמו רוח חדשה ויצירתית שתסייע לנו להתמודד עם האתגרים העומדים בימים אלו להתיישבות ביהודה ושומרון"

מנכ"ל מועצת יש"ע הנכנס, עומר רחמים אמר במפגש: "זכות גדולה עבורי להיות שותף בעשיה למען ההתיישבות בתקופה המכריעה וההיסטורית שאנו נמצאים בה. יחד עם ראשי הרשויות נפעל בעזרת ה׳ כדי להמשיך ולפתח את ההתיישבות ביהודה ושומרון. אני מבקש להודות לראשי הרשויות על האמון שנתנו בי".