הרב בני לאו: השתיקה שלהם נותנת רוח גבית לפורעים

הרב בני לאו נסע לרהט לפגוש את המשפחה שנפגעה וחזר עם פניה לציבור: "אנחנו במלחמה על הבית ועל דמותה של תורת ישראל. זאת חזית קשה ואני מתפלל שלא נתייאש מלעמוד על המשמר ולשמור על הבית היקר שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/24 12:14 ז באב התשפד

הרב בני לאו: השתיקה שלהם נותנת רוח גבית לפורעים
הרב בני לאו, צילום: דפנה טלמון

הרב בני לאו נסע לרהט להפגש עם הנשים שנפגעו בגבעת רונן וחזר כואב. הרב לאו פגש את אב הנשים, ענאן: " בנותיו נסעו (עם נכדה בת 3) לקניות בשכם. שיבושי ווייז הובילו את הרכב שלהן לגבעת רונן ושם הן עברו לינץ׳ ובעור שיניהן נמלטו עד שבאו כוחות הבטחון. הרכב הוצת כליל לשמחת הפורעים כפי שדווח בקבוצת ווטסאפ של הגבעות הפורעים האלה פגעו בתינוקת בת שלש ובארבע נשים. הן הזדהו כישראליות אבל את הפורעים זה לא ענין, הן ערביות. נקודה."

הרב לאו מתייחס לאירוע שקורה דווקא בימים אלו של תשעת הימים: " יממה לפני תשעה באב מגיעה תזכורת שאנחנו מערערים את זכות הישיבה שלנו בארץ במו ידינו." ופונה למנהיגי הציבור ולאנשים שגרים על גב ההר: "אני יודע היטב שרוב רובו של הציבור שגר בישובי האזור מגיב בזעזוע ובהתנגדות למעשים האלה. גם רבנים ומנהיגי ציבור בגב ההר לא נותנים יד לפורעים. אבל שתיקתם (מפחד? מחולשה?) נותנת רוח גבית לפורעים שמחללים את שם ישראל בעולם, שפוגעים ברקמת החיים הישראליים וגם מעוותים את התורה והופכים אותה למכת חושך. אנחנו במלחמה על הבית ועל דמותה של תורת ישראל. זאת חזית קשה ואני מתפלל שלא נתייאש מלעמוד על המשמר ולשמור על הבית היקר שלנו, שחיים בו מיליוני אנשים חפצי חיים משותפים. "

https://www.facebook.com/Dr.Benny.Lau/posts/pfbid02UTgvAV3gEps1dVyobMfw7RoVYV68HciNvtgFazV35PF1gqCcpDKU4QkRwqBdTErSl