"הלב נקרע": תגובות כואבות לאסון בים המלח

ראש הממשלה והשרים מגיבים לתאונה הקשה בכביש 90, שבה נהרגו שמונה בני משפחה מפסגות. השר בנט: "ראוי שכולנו נשתדל עוד יותר לנהוג בבטיחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/18 18:13 כא בחשון התשעט

"הלב נקרע": תגובות כואבות לאסון בים המלח
שלח מסר לאיראן וסוריה, צילום: רון שלף

תגובות כואבות והמומות לתאונה המחרידה בצומת עין בוקק, שגבתה את חייהם של שמונה בני משפחה מהישוב פסגות שבבנימין

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לתאונה: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

שר החינוך בנט ספד למשפחה: "אמא ואבא, ששה ילדים. אינם. חיים שלמים שהיו ואינם. חלומות, אהבות, חתונות, ילדים, נכדים, שמחות ורגעי עצב—הכל כבר לא יהיה. בגלל תאונת דרכים. ראוי שכולנו נשתדל עוד יותר לנהוג בבטיחות, לחגור חגורות, להתרכז, להתרחק מהטלפון. חיים ומוות בידינו. תהי נפשם צרורה בצרור החיים".

שרת המשפטים שקד התייחסה לאסון הכבד: "הלב מסרב להאמין. אסון גדול פקד את מדינת ישראל ואת הישוב פסגות. משפחה שלמה נספתה בתאונה אכזרית.'ואחיכם כל בית ישראל יבכו את השריפה'. יהי זכרם ברוך".

חבר הכנסת סמוטריץ' כאב את לכתה של המשפחה: "משפחה שלמה הלכה. פשוט לא נתפס. מחבקים ומחזקים את תושבי פסגות ומטה בנימין בשעות הקשות האלה. חייבים לקבל על עצמנו לנהוג במשנה זהירות. שום דבר, אבל שום דבר, לא שווה את זה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה לתאונה הקשה היום ולתוצאותיה: "הלב כואב מאוד לנוכח תוצאותיה הקשות של התאונה המחרידה. משפחה שלמה נספתה במחי יד - הורים ושישה ילדים.
משתתפת בצערם העמוק של קרובי המשפחה והחברים.  אנו חייבים להמשיך ולעשות הכל כדי להילחם בתאונות הדרכים שגובות מחיר כבד ויקר בחיי אדם".

שר החקלאות אורי אריאל: "התאונה שאירעה היום ליד ים המלח היא תאונה מחרידה ואנו עדים ואבלים נוכח הטרגדיה הנוראית. משפחה שלמה מהיישוב פסגות הסתלקה לה מן העולם. מן השמיים ננוחם".