הותקף ע"י אביב גפן - יזכה להופיע עם הזמר הכי מצליח בארץ

לאחר שאביב גפן תקף את אדם גוזלן תושב שבי שומרון רק בשל היותו מתיישב, הודיע ראש מועצת שומרון לגוזלן: תופיע על הבמה בפני 9000 בני אדם לצדו של עומר אדם. "ניסו לגזול מאדם את הבמה בשל מקום מגוריו, אנחנו נשיב לו את הבמה"

חדשות כיפה גלעד כהן 23/08/18 08:21 יב באלול התשעח

הותקף ע"י אביב גפן - יזכה להופיע עם הזמר הכי מצליח בארץ
אדם גוזלן עם ראש המועצה יוסי דגן, צילום: רועי חדי

לאחר שאביב גפן תקף בתוכנית הריאליטי "אביב ואייל" את אדם גוזלן, עולה חדש תושב שבי שומרון שהגיע להתחרות בתוכנית השירה, בשל מקום מגוריו בהתיישבות ביהודה ושומרון ואמר לו: "אתה זה הסיכוי הכי טוב שהילדים שלי של מירי (מסיקה) ושל אייל (גולן) עוד כמה שנים לא יגורו בארץ" והוסיף: "אני חושב שקולטים בארץ אנשים משיחיים שגרים בהתנחלות ותוקעים את הסיכוי לשלום". וגרם לסערה רבתי בהתיישבות ובכלל, הודיע ראש מועצת שומרון יוסי דגן לאדם, שהחליט לאפשר לו להופיע לצד עומר אדם בהופעה שתתקיים בשערי תקווה בשומרון ביום ראשון הקרוב, בפני כ 9000 בני אדם.
 
דגן הסביר: "אביב גפן ניסה לגזול מאדם את הזכות להופיע על במה רק בשל המקום בו הוא גר, ואנחנו נעניק לו במה גדולה פי כמה. לא נסכים, שתהיה אפליה בכלי התקשורת או בכל מקום אחר כלפי המתיישבים ביו"ש. המתיישבים ביו"ש הם אזרחי מדינת ישראל כמו כל אזרח אחר ומגיע להם יחס שוויוני גם בתוכנית ריאליטי. 

גוזלן הנרגש השיב: "אני מאוד שמח על ההזמנה הזו, השירה היא החיים שלי, כל פעם שאני עולה לבמה זו חוויה מטורפת"

על התקרית מול אביב גפן הוא אמר: "זה היה מבחינתי אירוע מאוד קשה. יצאתי בתחושות מאוד קשות והייתי מאוד מתוסכל" והוסיף:  "מצד שני הופתעתי מהאהדה שקיבלתי מהרחוב בעקבות הדבר הזה. קיבלתי הודעות חיזוק ממאות אנשים ביניהם אנשי שמאל, וכולם אמרו שבעיניהם לא צריך לערב בין פוליטיקה למוסיקה. התרגשתי מהאהדה הרבה שקיבלתי זה מאוד חיזק אותי ואיחד בין אנשים".

ההופעה המיועדת לתושבי השומרון תתקיים ביום ראשון הקרוב בשערי תקווה ובה יופיע גם חנן בן ארי לצד עומר אדם בהופעה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם בשומרון, בפני כ 9000 בני אדם