נאבקים בנגיף הקורונה: מסייעים למד"א להציל חיים

בימים אלו בהם הלחץ וההיסטריה אופפים כל חלקה טובה, יש אנשים שמתעקשים לעמוד על המשמר בשיקול דעת וקור רוח תוך שמירה על רמת טיפול מקצועית והגעה לכל חולה, גם לאלו שבבידוד. על מנת לתמוך בכונני מד"א בציבור מתבקש לסייע

חדשות כיפה בשיתוף מד"א 16/03/20 20:10 כ באדר התשפ

נאבקים בנגיף הקורונה: מסייעים למד"א להציל חיים
אמבולנס של מד"א, צילום: פלאש 90

בימים אלו בהם הלחץ וההיסטריה אופפים כל חלקה טובה, יש אנשים שמתעקשים לעמוד על המשמר בשיקול דעת וקור רוח תוך שמירה על רמת טיפול מקצועית והגעה לכל חולה, גם לאלו שבבידוד.

כונני מד"א פועלים סביב השעון ומטפלים בכל צורך רפואי, חרף המספרים ההולכים וגוברים של מקרי ההידבקות בישראל, גם בין צוותים רפואיים. היות והמצב מחמיר ויש צורך בהורדת העומס מבתי החולים, בארגון נערכים למתן פתרון שיאפשר למד"א להגיע לכל מקום בארץ ורכישת ציוד מציל חיים עבור החולים, בביתם.

לשם כך יוצאים ידידי מד"א לקמפיין גיוס המונים בסכום של 13 מיליון ש"ח, במסגרתו, אם יושג, יירכשו 3,000 תיקי רפואה מקצועיים, על מנת לצייד את הכונני מד"א שגויסו במיוחד כדי לתת מענה לקריאות בשטח. עלות כל תיק שכזה נאמדת ב- 4,700 ש"ח.

לאחר ציודם בתיק הרפואי, ייפרסו מיידית 3,000 חובשים ופרמדיקים בכל רחבי הארץ, על מנת לטפל בחולים בביתם. התיקים כוללים: ערכות בדיקת קורונה, מסכות מיגון, מכשיר החייאה, מנשם, בלוני חמצן ותרופות שיאפשרו להעניק לחולים טיפול חירום מציל חיים, גם בביתם.

רכישת הציוד היא קריטית. עשרות אלפי הקריאות בכל יום והעומס הרב על הארגון מקשים על מתן מענה יעיל ומציל חיים לכולם. רק באמצעות הציוד, הכוננים הנוספים והמיגון, זה יתאפשר.
מצב החירום מחייב אותנו, אזרחי ישראל, לקחת אחריות על חיינו ולסייע למד"א להיערך עבורנו לכל תרחיש, בשביל החיים שלנו ושל יקירינו. ידידי מד"א יוצאים בקמפיין גיוס המונים וקוראים לכל אחד ואחת מכם, להיות שותפים במאמץ הלאומי ולסייע במימון תיקי הכונן עבור צוותי מד"א. זה עניין של חיים ומוות.

לתרומות ועזרה לחצו כאן