בין עזה להר הבית: הקשר הברור שרואה כל לוחם מילואים בעזה

בממשלת ישראל כך נראה, יש מי שהופתע מדרישת חמאס לשחרור החטופים הכוללת התייחסות מפורשת להר הבית, אבל מאות אלפי המילואימניקים שנמצאים או היו בעזה, לא הופתעו בכלל

חדשות כיפה תום ניסני 07/02/24 20:41 כח בשבט התשפד

בין עזה להר הבית: הקשר הברור שרואה כל לוחם מילואים בעזה
הר הבית, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן שהמלחמה בדרום ממשיכה, בממשלת ישראל כך נראה, יש מי שהופתע מדרישת חמאס לשחרור החטופים הכוללת התייחסות מפורשת להר הבית וליתר דיוק דרישה לסגור את ההר בפני עליית יהודים. אבל מאות אלפי המילואימניקים שנמצאים או היו בעזה, לא הופתעו בכלל.

את מאות ההודעות על כך שבכל בית בעזה נמצאת תמונה של כיפת הסלע הניצבת בראש הר הבית, קיבלתי בחודשים האחרונים ללא הרף. את מאות הפריטים, החל מחולצה וכלה בשעון יד, עם תמונת הר הבית, קיבלתי וראיתי.

למרבה הצער, בהנהגה בישראל עוד לא מבינים: המאבק האמיתי מול האסלאם הקיצוני-הדתי סובב סביב הדת, ולב-לבו נמצא בירושלים, בהר הבית. האסלאם הרדיקלי והנאצי, מעוניין להעלים את היהודים מהמרכז הדתי שלהם, כדי להוכיח את אפסותו.

ממשלה שהייתה רוצה להכניע את חמאס הייתה נותנת מיד אישור תפילה ליהודים בהר הבית

ממשלה שהייתה רוצה באמת להכניע את חמאס ולהוכיח לכל עמי העולם את עצמת מדינתהּ, הייתה מתחילה כבר למחרת טבח שמחת תורה במתן אישור תפילה יהודית בהר הבית ובהנפת דגל ישראל בראש ההר מה שהיה מוכיח כי פתיחת המלחמה בעזה מול ישראל לא הביאה רק לחורבן עזה, אלא גם לחורבן הרעיון, האידאה האיסלאמיסטית הרצחנית. אז, גם לא יכלו להלך עלינו אימים יותר במלחמה, שכן המלחמה כבר נפתחה.

את הבתים בעזה לצערנו יש מי שיתנדב לבנות מחדש, אבל את קריסת הרעיון של דחיקת עם ישראל מהר הבית יהיה קשה להחזיר.

אם רק נרצה, אין זו אגדה.

תום ניסני, מנכ"ל בידינו למען הר הבית