בחירות 2022: הם נורא חוששים שתיהרס להם ארץ ישראל הישנה והטובה

אל תקנו את הסיסמאות שמכרו לכם כאן בשנה האחרונה. אל תאמינו לאנשים שיגידו לכם שיש סכנה לדמוקרטיה או שהלכה המדינה. בשנה האחרונה נחשפנו לממשלה פומפוזית מלאת פאתוס מזוייף, מוסר כפול, צדקנות, יוהרה, זחיחות וחוסר אחריות | דעה

חדשות כיפה חי שמואל 01/11/22 14:04 ז בחשון התשפג

בחירות 2022: הם נורא חוששים שתיהרס להם ארץ ישראל הישנה והטובה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתשדירי מערכת הבחירות הנוכחית ובאולפנים של יאיר לפיד עולה החשש מעליית ״הכהניזם״ לשלטון.
הם כמובן מתכוונים לבן גביר. אדם ציוני שיש לו זכות חוקית להתמודד וזוכה לתמיכה ציבורית של לפחות 15 מנדטים מתעורר לגביו החשש שיכהן כשר. למה? "מהחשש לדמוקרטיה שלנו" .

אבל זה לא מפתיע, לדמוקרטים משמאל יש מוסר מאוד כפול. השאלה שנשאלים באולפנים חברי הכנסת מהליכוד בתקופה האחרונה: "באמת תסכימו שבן גביר יהיה שר?".

‏תכניסו לכם טוב לראש חבורה של צבועים. ‏עד לפני שנה טחנתם את הראש שאי אפשר להתעלם מ-20% מהאוכלוסיה. עכשיו תפנימו שאם בן גביר יקבל מספיק קולות, אז הוא יהיה שר. ‏ואם הוא יקבל יותר קולות, הוא יהיה גם ראש ממשלה. דמוקרטיה! ככה זה.

למה אתם כל כך חוששים מדמוקרטיה?

אנחנו קיבלנו את תמר זנדברג ועמר בר-לב שרים עם פחות תמיכה ציבורית מבן גביר, אז למה נראה לכם שתקבעו לנו בהנדסת התודעה שלכם שבן גביר זה מסוכן? למה אתם חושבים שבחברה 'המתורבתת, הגזענית והאליטיסטית' שלכם אתם מזדעזעים מאפשרות כזו, כאשר אצלנו בימין עוד לא הגענו לשלב של להזדעזע מהאפשרות של זהבה גלאון שרה. מדוע אתם חושבים שמבחינתנו האיום הוא שונה? למה אתם כל כך חוששים מדמוקרטיה?

ואם אתם כל כך חוששים לדמוקרטיה היכן הייתם כשראש ממשלה ביקש לסגור ערוץ 14? ולמה אתם לא מזדעקים כשמאשרים תוך עקיפה של הכנסת הסכם סופר מסוכן וסופר תקדימי בתקופת ממשלת מעבר ללא ידיעת הציבור באמצעות נציגיו? כשניסיתם בחטף למנות את מני מזוז למינוי קבוע בממשלת מעבר? ואיפה הייתם כששר המשפטים סער ניסה לקדם חוק שהמשטרה תוכל להיכנס לבתים לחיפוש בלי צו?

שנה שלמה שהאופוזיציה נדרסה בכנסת - שתקתם. קידמתם חוקים פרסונליים ואנטי דמוקרטיים, הדחתם שומרי סף מטעמים פוליטיים צרים ואתם חושבים שנקנה את החוצפה שלכם לדבר על דמוקרטיה וממלכתיות.

הם לא רואים באמנים ימניים "אנשי רוח", זה שמור רק לאמנים מהשמאל

למחנה השמאל ורק לא ביבי יש מערכות יח"צ משומנות מאוד. הם נורא חוששים שתיהרס להם "ארץ ישראל הישנה והטובה" שהיא כמובן ארץ ישראל לפני שהמזרחים "הרימו ראש". כבר הבנו ש"מנהיגות" מבחינתם זו תכונה שמפגין רק ראש ממשלה מהשמאל או כזה שחצה את הקווים שמאלה. אם המנהיג מתנהג בפזיזות וחוסר אחריות אז יש להוסיף את המילה "אמיצה", אם הוא היה זריז בגרימת נזקים היסטוריים יש להוסיף את המילה "נחושה". אבל זה לא חדש לנו, הרי הם, למשל, לא רואים באמנים ימניים "אנשי רוח", זה שמור רק לאמנים מהשמאל.

אצל מהנדסי התודעה מי שאומר לערבים את האמת על עצמם או מצבם אז הוא "גזען". כפי שההיסטוריה מוכיחה הפחד הגדול של אנשי השמאל זה שיהיה מצב בו הימין בשלטון, ולכן מאז ומעולם הם הפחידו את הציבור ואמרו שתהיה פה "דיקטטורה". אם ימני יעז להעביר ביקורת על אנשי שמאל הם כבר ימצאו דרך למכור זאת כ"הסתה", הימין טוען שישנם חברי כנסת שתומכים בטרור והם מיד קופצים להגנתם וימכרו לכם זאת כ "הסתה בוטה". במידה וחלילה הוא גם איש ימין שמאמין בחזון הלאומי אז הם יקראו לו "לאומני".

מבחינתם אנשי ימין שמצביעים למפלגות כמו הליכוד, עוצמה יהודית, ש"ס ויהדות התורה הם אנשים חשוכים ופרימיטיביים כי במילון המושגים שלהם החליטו ש"הציבור הנאור" הוא רק הציבור שמצביע למחנה השמאל. 

ההקלה הגדולה ביותר נרשמה אצל הרוב הציוני-לאומי במדינת ישראל

אל תקנו את הסיסמאות שמכרו לכם כאן בשנה האחרונה. אל תאמינו לאנשים שיגידו לכם שיש סכנה לדמוקרטיה או שהלכה המדינה. בשנה האחרונה נחשפנו לממשלה פומפוזית מלאת פאתוס מזוייף, מוסר כפול, צדקנות, יוהרה, זחיחות וחוסר אחריות.

אז למרות האתרוג המוגזם והמשעשע במרבית כלי התקשורת, כשנפלה הממשלה, ההקלה הגדולה ביותר נרשמה אצל הרוב הציוני-לאומי במדינת ישראל, שעל פי כל הסקרים היה מאוד לא מרוצה מתפקוד ממשלת השינוי.

על מנת שממשלת השקרים ומקימיה הרמאים והאנטי דמוקרטיים יהפכו להערת שוליים, ולטובת התיקון הנדרש לנזקים הרבים שגרמו, אותו רוב צריך לבטא את עצמו בקלפי. הרוב היהודי הציוני המוחלט במדינת היהודים. צאו להצביע, כי הרוב קובע.

הכותב הוא חי שמואל, דובר לחברת הכנסת קטי שטרית.

חי שמואל

חי שמואל