"פשוט די" "דברים שמאז גן ציפי לא שמעתי, לציבור נמאס מהפוליטיקה הקטנה שלכם"

"תקופה רוויית יצרים: היא קנתה ילד מאמזון, הם ישימו באולפנים כיסוי ראש, הוא לא עשה צבא, היא שורפת קולות, הוא לקח ערבויות מטייקון, היא תשב עם שלושת הדובים, האחד רוצח השני גנב ועוד". הרב חן קורקוס דורש: "די! פשוט די!"

חדשות כיפה הרב חן קורקוס 14/10/22 09:27 יט בתשרי התשפג

"דברים שמאז גן ציפי לא שמעתי, לציבור נמאס מהפוליטיקה הקטנה שלכם"
הכנסת, צילום: Hadas Parush/Flash90

אנחנו עדים לאחרונה לאמירות כאלה ואחרות של פוליטיקאים, אמירות של רפש אחד על השני. 

תקופה רוויית יצרים: היא קנתה ילד מאמזון, הם ישימו באולפנים כיסוי ראש, הוא לא עשה צבא, היא שורפת קולות, הוא לקח ערבויות מטייקון, היא תשב עם שלושת הדובים, האחד רוצח השני גנב ועוד ועוד (דברים שמאז גן ציפי לא שמעתי).

די! פשוט די! לציבור נמאס מכל הפוליטיקה הקטנה שלכם! אם אין לכם משהו חכם להגיד פשוט אל תגידו, תולה ארץ על בלימה, על מי שבולם פיו, לא חייב להגיד אחד על השני ועוד אחרי ימים נוראים.

אם יש בך טוב אהלן וסהלן תגיד למה אתה טוב ומה אתה מתכוון לעשות בכל המישורים שאתה רוצה לשפר ולתקן, אבל אל תדרוך בדרך על אחרים, כדי לעלות גבוה, ימי הסוכות מלמדים אותנו שכדי לצאת ידי חובה בארבעת המינים צריך את ההדס את הלולב ואפילו את הערבה ולא רק את האתרוג כמובן כולנו אומרים שאנחנו "האתרוג הכי מהודר" בשוק, ושהשני "הערבה הכי יבשה" עלי אדמות, הגיע הזמן שנדבר לעניין, נדבר טוב אחד על השני, כמו שאומר הרב שלמה קרליבך "אין ימין ואין שמאל עם ישראל קדש קדשים"

הגיע הזמן לדבר על אחדות עם ישראל על אהבת ישראל מתוך תורת ישראל התורה הגואלת תורת הגאולה המאחדת את כל הרעיונות לשורשם מתוך עמקות ומתוך גדלות הדעת והנפש.

הגיע הזמן לדבר על הבסיס על אידיאולוגיה ולא נדרדר לפסים אישיים, לציבור כבר נמאס מכל גבובי סרק ותחושות אגו.

אני מקווה שמתוך הימים הנוראים ומתוך ימי השמחה והאחדות של סוכות נאגד את כל עם ישראל שראויים לישב כולם בסוכה אחת ונאהב אחד את השני ונרבה בשמחה ובאחדות ולא נטיל רפש אחד על השני.

חג שמח לכולם!

הרב חן קורקוס מרבני דרך אמונה ואיש חינוך.