ציונות ולא רק ציונים

נראה שניסינו כבר את הכל, שהיו יותר ימים בהם היו מפגינים מול הכנסת, לעומת ימים שבהם גן הורדים היה ריק השנה, אבל אנחנו מנסים עכשיו להציג פנים אחרות של המתנגדים להתנתקות.

חדשות כיפה חמוטל אריאל 07/04/05 00:00 כז באדר ב'

"עוד פעם הפגנה?", "למי יש כוח?", "זה כבר לא עוזר!"

אז זהו שכן. הסטודנטים בארץ החלו להתעורר. אז נכון ששמעתם מפה ועד הודעה חדשה על הסטודנטים שמוחים על קיצוץ התקציבים באוניברסיטאות, אבל יש עוד מחאה אחת, נגד הטרוף הנורא הזה ששמו ההתנתקות.

הקמפיין הראשון נגד ההתנתקות היה "יש לנו אהבה והיא תנצח", וזה בדיוק העיקרון שאנחנו מאמינים בו – לנסות להגיע ללבם של אזרחי ישראל.

נראה שניסינו כבר את הכל, שהיו יותר ימים בהם היו מפגינים מול הכנסת, לעומת ימים שבהם גן הורדים היה ריק השנה, אבל אנחנו מנסים עכשיו להציג פנים אחרות של המתנגדים להתנתקות. בציבור כיום קיים דימוי של המתנחלים הדתיים, הקיצוניים, שאי אפשר להתחבר אליהם, ואנחנו מנסים לשנות אותו.

מטרת הפגנת הסטודנטים הארצית ביום ראשון הקרוב היא להראות לציבור שההתנגדות לתוכנית הגרוש אינה רק מקרב הציבור הדתי-ציוני, אלא היא חוצה מגזרים ורחבת הקף עד מאוד. ובבואנו להציג תמונת התנגדות מכיוון של ציבור "חושב" ו"מאוזן", אין מי שמסמל זאת יותר מאשר ציבור הלומדים באקדמיה.

תא כתום – סטודנטים נגד ההתנתקות, הוא תא סטודנטים שהוקם בתחילת השנה באוניברסיטה העברית, ולאחרונה שלח ענפים רבים לכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ. ביום ראשון נגיע כולנו, סטודנטים דתיים וחילוניים מכל רחבי הארץ, בשעה 18:30 לצעדה מהפלנטריום לכיוון אוניברסיטת תל אביב. לאחר בדיקה מדוקדקת של העובדות ולימוד החומר, אנחנו לא מאמינים שטוב יצמח מתוכנית ההתנתקות. ולמרות הייאוש שאחז בציבור, אנחנו לא מתייאשים מלשנות את מדיניותו של ראש הממשלה, אשר נראה כדוהר לעבר מטרותיו ללא בלמים. אנחנו מאמינים ש"כל עוד הנר דולק אפשר לתקן", יש לנו עוד תקווה לשנות ולהשפיע. נהוג לומר שציבור הסטודנטים הוא ציבור אדיש, יבש, שמשקיע את כל זמנו בציונים ובחינות. "תא כתום" נושא על דגלו סיסמה לגמרי אחרת:

סטודנטים למען ציונות ולא רק ציונים.

חמוטל אריאל

תא כתום – סטודנטים לא מתנתקים!

האוניברסיטה העברית,

ירושלים.

לפרטים על ההפגנה וההסעות:

052-5666945

Katom_huji@yahoo.com