מדינה או ארגון - ציבור או שטייטל?

לא בתוספת שוטרים ניוושע, גם לא בהרס חלקי של חצי בית מחבל. אפילו לא בהוצאה מחוץ לחוק של ארגוני הסתה ורצח, שלא אכפת להם אם חוקיים הם אם לאו. רק בהכרה שזו ארצנו, ולא ארץ שני עמים ננצח

חדשות כיפה הרב שמעון בן ציון 23/11/14 14:44 א בכסלו התשעה

שישים ושש שנים חלפו מאז הוקמה מדינת ישראל על מגש רווי בדם אחינו ואחיותינו, ובזכות גבורתם העילאית.

עד ההכרזה ההיסטורית על הקמת מדינת ישראל, נוהל המאבק על עתיד היישוב היהודי בארץ ישראל על ידי ארוני הלוחמים, ההגנה, האצ"ל והלח"י.

לא היינו עם ריבון על עצמו ועל ארצו, היינו קבוצות, ארגונים ויחידים. בתש"ח נולדה מציאות חדשה ובה אפשרות לשלטון וריבונות או בלשונו של אברהם (יאיר) שטרן - "אדנות", על עצמנו עתידנו וארץ מולדתנו.

האם הפנמנו כי עם חופשי אנו וריבוניים בארצנו? האם במלחמה נגד המרד הערבי העכשווי, אנו מתפקדים כעם השולט בארצו?

אם אכן עצמאיים אנו כפי שהכרזנו, אם קם עם בבוקר ואומר הנני עם ששב לארצו לנצח נצחים,

אל לנו להשלים עם טפטוף של קסאמים בעוטף עזה, ובוודאי שלא להשלים עם טבח וירי בלב ערי ישראל!

עם ריבון אינו מהסס, אלא בונה בכל מרחבי ארצו וביחוד בעיר בירתו.

עם בריא לא מונע מבניו לעלות ולהתפלל במקום הקדוש ביותר לישראל, מקום המקדש, הר הבית.

עם איתן ועצמאי לא מפקיר כמעט שלושים שנה את מי שמסר נפשו למען ביטחונו, יונתן פולארד.

עם ערני ונחוש לא מסכים שמדינות זרות יקבעו את שגרירויותיהן שלא בעיר הבירה כפי שהמצב היום למרבה החרפה ולא מניח "לוואקף", "לתנועה האסלאמית", לירדן, ולכל השאר לשלוט בלב ליבה של ארצו - בהר בית - המקדש.

אסור לנו להישאב חיים במשוואה מתמטית של קסאמים וגראדים מול הפצצות חיל אוויר ופגזי השריון. אין זו מלחמת ארגון מול ארגון אלא עם ומדינת ישראל מול אספסוף שקם עלינו לכלותינו כמו בכל דור ודור. כאשר נכיר בכך, יספיקו כוחות ממוקדים ויעילים כדי להשליט סדר.

אכן לא בתוספת שוטרים ניוושע, גם לא בהרס חלקי של חצי בית מחבל. אפילו לא בהוצאה מחוץ לחוק של ארגוני הסתה ורצח, שלא אכפת להם אם חוקיים הם אם לאו, ובעיניהם המדינה עצמה "ארגון לא חוקי" היא.

רק בהכרה שזו ארצנו, ולא ארץ שני עמים ננצח. רק בגירוש כל מי שלא מקבל עליו שלטון ישראל בכל מרחבי ארצנו נתגבר על הפורעים. או אז, לא ירים איש ידו או רגלו על חייל או אזרח. איננו שטייטל, קהילה, כפי שאמר מפקד חיל האוויר, אלוף (במיל') בני פלד. איננו עוד ארגון מחתרתי, ולא בתוספת שוטרים נתגבר על האספסוף. נדע אנו וידעו כל אויבינו "וידידינו", כי עם ישראל שב בעזרת צור ישראל לארצו, ולא יעזוב אותה ביד כל אומה אחרת ולא לשממה.

חזרנו הביתה לעד ולנצח נצחים.

הרב שמעון בן ציון, נכה צה"ל משלום הגליל, ישיבת "מכון מאיר, ירושלים