אלה האחים שלי

לצד הדיווחים הנוראים על הפיגוע באיתמר, בקשת התקשו לוותר על פצצת הרייטינג. אבי וולפסון מבכה על ההחלטה

חדשות כיפה אבי וולפסון 15/03/11 00:00 ט באדר ב'

אלה האחים שלי

21:00 בלילה, מוצ"ש.

תמר פוגל נמצאת בבית סבא וסבתא עוד לא מעכלת את גודל האסון. עם ישראל כולו רק מתחיל להבין את גודל הזוועה, הרצח , הטבח. חמש נשמות טהורות שנדקרו חיים במיטתם.


"ערב טוב לכולם מבית האח הגדול, שבעה דיירים ותיקים מועמדים הערב להדחה, הם כבר ידעו הדחות מפתיעות קורעות לב ומדהימות אבל שום דבר לא יפתיע אותם הערב... ארז, זה אירוע טרגי, זה כמו להגיע... "

אמא רות ואבא אודי, יואבילה, אלעדי והדס התינוקת עדיין שוכבים, מתים, לא הובאו עוד לקבורה, החברים של יואב מהבית ספר מבינים אבל עדיין צעירים מכדי לעכל את המשמעות. אולי ההורים שלהם מנסים להסתיר מהם את המידע. החברים של אלעד בכלל לא מבינים "הוא רק נפטר אבל הוא יחזור"


(יואב פוגל הי"ד)


"נופר: לא מורידים מהשתי קופסאות, את הפרת את המשימה, כולם פה הסכימו פה אחד. פרידה: ממש לא. אף אחד פה לא הסכים. כולם התמרמרו, פשוט את הלכת אליו. נופר: שתי קופסאות סגריות!! פרידה: אתה הוא שאל אותך שלוש פעמים. אתה לא תשתה? כן! כן! כן! אתה חסר חוט שדרה בקטע הזה! נופר: התקציב הזה הוא לא רק שלך , התקציב הזה הוא גם שלי!!"

הרב בן ישי איבד חמישה בני משפחה ברגע אחד, את בנו, את כלתו ושלושת נכדיו שהוא כה אהב. ויואב! הפרצוף המתוק של הילד הזה לא יוצא לי מהראש. איזה פנים, איזה טהור, איזה ילד, איזה ילד מתוק. מתוק! מתוק! טהור! טהור! טהור! כל כך טוב, כל כך אוף.. אלוקים, למה?

"פרידה: אם אני רציתי באמת להיות רעה, כמו שיש פה אנשים שיכולים להיות רעים, אני הייתי פותחת וואחד את הפה שלי, מפוצצת את כל הבועה של גקי. עטפו אותו בבואה ושומרים אותו בפנים כאילו הוא אתרוג"


(צילום: יחצ)


ותמר, בת שתים עשרה, נשארה עם שני האחים הקטנים. לא נתפס בכלל, לא נתפס. אני רוצה לומר משהו ואני בכלל לא יכול . זה פשוט לא נתפס. אני לא מרגיש שאני ראוי בכלל לומר לה משהו, לומר עליה משהו. לומר בטרגדיה הזו משהו, כי מה אני מבין בכלל. אני עברתי דבר כזה? אני מסוגל בכלל להתחיל להבין את הכאב הזה?

"אתה מוכן אסי? אני מוכן , אני דרוך, אני נרגש וקצת עצוב לי כי המודח הערב כבר לא יזכה במליון... טוב , ברגע זה נסגרים הקווים, הקולות האחרונים מתקבלים ברגע זה.. בסוף הערב נמסור לכם מידע על ההדחה הקרובה... דיירי האח הגדול אתם בשידור חי בערוץ 2.. "

"בוא נדבר רגע על האח הגדול! אלעד עף מהבית. אני אגיד לך את האמת בני הרבה זמן שכבר לא בכיתי ככה. זה שהעיפו את אלעד, פשוט בכיתי ואני בדרך כלל לא בוכה אבל שאלעד עף, בכיתי!" (בני ברדיו, גל"ץ יום שני בצהריים בראיון)

גם אני בכיתי במוצ"ש על אלעד, אבל על אלעד אחר.


הכותב חבר בארגון חברים מקשיבים