נכדו של הרב משה צבי נריה: "סבי היה גאה באהבת התורה הקיימת בעם ישראל"

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף קרן אחד לאחד 27/11/18 11:08 יט בכסלו התשעט

נכדו של הרב משה צבי נריה: "סבי היה גאה באהבת התורה הקיימת בעם ישראל"
הרב יצחק נריה, צילום: באדיבות המצלם

עשרים ושלוש שנים לפטירתו של הרב משה צבי נריה זצ"ל מי שנחשב כ'אבי הכיפות הסרוגות'. אומר הבוקר נכדו הרב יצחק נריה כי החינוך לאהבת תורה שהוביל סבו נראה היום בקרב כל גווני הציונות הדתית. "סבי היה גאה לראות את עשרות בתי המדרש והישיבות הפרוסים בארץ ישראל בקריית שמונה ועד אילת ומחזקים את ההתיישבות בארץ באהבת תורה"

לפני כשנה  ייסדה קרן 'אחד לאחד' שהוקמה על מורשתו של הרב נריה זצ"ל,  את פרויקט 'מאה האברכים המצטיינים'  והחלה להעניק מלגות ע"ס 3000 שקלים בחודש  למאה אברכים מצטיינים מהציונות הדתית על מנת  שיוכלו להמשיך ולהתרכז בלימוד התורה. מטרת הקרן היא להעניק מלגות חודשיות לאורך 3 שנים על מנת להעניק לאברכים את הביטחון הכלכלי המינימלי בכדי שלא יצטרכו להיות עסוקים בהישרדות כלכלית.

היום י"ט כסלו יום פטירת של הרב נריה זצ"ל מקיימת הקרן את יום ההתרמה השנתי באתר 'קרן אחד לאחד' לטובת המשך הפרויקט. היעד אותו הציבו השנה הוא  התרומות הוא 4,000,000 ש"ח  כאשר כל שקל שנתרם על ידי הציבור יוכפל על ידי תורמים נדיבים. "כל תרומה אפילו חי שקלים היא תרומה בעלת משמעות רבה – משמעות של שותפות בבניית השדרה הרוחנית שתנהיג בעתיד את הציונות הדתית" אמר מייסד הקרן הרב יצחק נריה.

עוד הוסיף הרב נריה: "פרויקט 'מאה האברכים המצטיינים' הוא המשך ישיר לחזונו ולדרך החינוכית שהתווה סבי מורי לאהבה והגדלת התורה והוא הכרחי   להצבת הציונות הדתית במרכז ההנהגה הרוחנית של עם ישראל ולייצר עמוד שדרה מנהיגותי – רוחני"

 

באו לאמץ אחד משלנו:  1-700-707-099 או באמצעות האתר