הקריאה הנחרצת של אמא של הלל אריאל הי"ד

רינה אריאל, שבתה הלל נרצחה בפיגוע בעת שישנה במיטתה בקריית ארבע לפני כשנתיים וחצי, קוראת לציבור הישראלי למגר את תופעת הסיוע למחבלים, ולעצור את 'המוקד להגנת הפרט', ארגון שמאל שתומך במחבלים ומסייע להם משפטית בעתירות נגד הריסת בתיהם

חדשות כיפה גלעד כהן 20/12/18 16:56 יב בטבת התשעט

הקריאה הנחרצת של אמא של הלל אריאל הי"ד
רינה אריאל, צילום: פלאש 90

רינה אריאל, אמה של הלל אריאל ב ה13 שנרצחה במיטתה בקרית ארבע לפני כשנתיים וחצי, קוראת לציבור הישראלי לתמוך בעצירת הסיוע למחבלים, ומסבירה "כל דבר שמעודד טרור מזמין את הרצח הבא. כל עזרה במיגור התופעה תמנע את הרצח".

אריאל קוראת לציבור הישראלי למגר את תופעת הסיוע למחבלים, ולעצור את 'המוקד להגנת הפרט', ארגון שמאל שתומך במחבלים ומסייע להם משפטית בעתירות נגד הריסת בתיהם. ארגון עד כאן פועל בימים אלו כנגד 'המוקד', במטרה לעשות סוף לפעילותם הממומנת על ידי מדינות זרות.

אריאל ביקשה מהציבור לעזור למגר את תופעת שיתוף הפעולה בין המחבלים לארגונים שמסייעים להם  "שמי רינה אריאל, אני אמה של הלל אריאל שנרצחה במיטתה לפני שנתיים וחצי. אני קוראת לכל מי שיכול לעזור למגר את התופעה הזו של מחבלים, ולא רק מחבלים אלא כל הארגונים והעמותות שמשתפים פעולה איתם".

אריאל התמקדה ב'מוקד להגנת הפרט', שבין היתר סייע למשפחת המחבל שרצח את ביתה הלל לעתור כנגד הריסת ביתם. לדבריה, עידוד שכזה לטרור מזמין את הרצח הבא "כמו המוקד להגנת הפרט, שפעמים רבות נמצאים בדיונים ופעמים רבות מסיעים למחבלים. כל דבר שמעודד טרור מזמין את הרצח הבא".

אריאל סיימה את דבריה באמירה שכל עזרה של הציבור לעצירת הארגונים הללו בכלל והמוקד בפרט, תציל חיים " הלל שלי כבר לא תחיה, אבל כל עזרה תמנע את הרצח הבא. תודה רבה".

רינה אריאל על קבר בתה הלל

רינה אריאל על קבר בתה הללצילום: פלאש 90

בין שאר המחבלים להם סייע 'המוקד להגנת הפרט' נמצאים משפחת המחבל מברקן שרצח את קין לבנגרונד יחזקאל וזיו חג'בי, רוצחי שלושת הנערים, הזוג הנקין, הרב רזיאל שבח, דפנה מאיר, פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב, הטבח בבית הכנסת בהר נוף ועוד.

ארגון 'עד כאן' מסיים בימים אלו פרויקט גיוס המונים, שמטרתו לאפשר את  עצירת פעילות 'המוקד', הפסקת המימון הרב ש'המוקד' מקבל מהאיחוד האירופי וממדינות אירופה כגון גרמניה, שבדיה, נורבגיה ועוד, ועשיית סוף לסיוע למחבלים