בצל הסקרים הלא מחמיאים: כחלון משיק קמפיין בחירות

מפלגת כולנו פותחת את קמפיין הבחירות שלה באשקלון. כחלון טוען שהוא ינצח את הסקרים: "מה שעשו לנו לפני 4 שנים, עושים לנו היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/19 22:22 כד בשבט התשעט

בצל הסקרים הלא מחמיאים: כחלון משיק קמפיין בחירות
כחלון בנאומו, צילום: ללא

למעלה מאלף פעילים הגיעו להשקת מסע הבחירות של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון באשקלון. 

"אותם סוקרים שמנבאים לנו 5 מנדטים, שבועיים לפני הבחירות באשקלון, אמרו לי שתומר גלאם, ראש העיר מפסיד וראו איזה פלא, הוא כאן איתנו ראש העיר אשקלון", פתח כחלון את נאומו והוסיף, "באחריות גדולה, אני אומר לכם, מה שעשו לנו לפני 4 שנים, עושים לנו היום."

יו"ר כולנו הסביר כי מבקשים ממנו לחבור למפלגות אחרות, אך הוא מסב: "רוצים שאצטרף לגוש כזה או אחר, אני אצטרף אבל תביאו לי גוש שאכפת לו מהאנשים. גוש חברתי שיודע כמה קשה, שחי ממשכורת מינימום, שיודע מה זה להיות מובטל, לא החיבורים, לא הפריבלגים."

בהמשך דבריו אמר כחלון: "יש עלינו לחצים מכל הכיוונים אבל דבר אחד הם לא מכירים, כח ההתמדה שלי. עם זה לא יכולים להתמודד מולי. מגיל 14 יצאתי לעבוד ומעולם לא קיטרתי. עבדתי כל החיים שלי וההתמדה שלי הביאה אותי לתפקיד שר האוצר בישראל".

הסקרים מנבאים לכולנו בין4-5 מנדטים, אולם במקרה של חבירה של מפלגות המרכז כולנו נעלמת מהמפה לגמרי. כחלון עונה לסוקרים: "אני מודיע לכל אלה, גם לסוקרים ולכולם, אנחנו ממשיכים בכל הכח, לכולנו יש נבחרת מנצחת". 

כחלון חותם את נאומו: "מי שרוצה להיות מנהיג חברתי חייב שיהיה אכפת לו, לא בגלל שאמרו לך כילד שתהיה ראש ממשלה. אין קיצורי דרך, בטח לא בפוליטיקה.