צה"ל לתושבי חאן יונס: תעזבו את האזור

חיל האוויר הטיל כרוזים בשכונת אלג'לאא בצפון חאן יונס, הקוראים לתושבים שנמצאים באזור להתפנות מכיוון שהשהות במרחב זה הפכה למסוכנת. זאת לאחר חזרת כוחות צה"ל ללחימה באזור לפני מספר ימים, בעקבות מידע מודיעיני

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/24 08:09 ז באב התשפד

צה"ל לתושבי חאן יונס: תעזבו את האזור
תושבי עזה | , צילום: Atia Mohammed,Flash90

הלחימה ברצועת עזה ממשיכה: מספר ימים לאחר חזרת כוחות צה"ל לחאן יונס בעקבות מידע מודיעיני, חיל האוויר הטיל הבוקר (א') כרוזים בשכונת אלג'לאא בצפון חאן יונס הקוראים לתושבים שנמצאים באזור להתפנות מכיוון שהשהות במרחב זה הפכה למסוכנת. לפי דובר צה"ל: "ארגון הטרור חמאס מיקם תשתיות טרור באזור שהוגדר כמרחב הומניטרי". האזהרה המוקדמת מתבצעת על מנת לצמצם את הפגיעה באוכלוסייה האזרחית ולהרחיק אותה ממרחב הלחימה.

המרחב המותאם |

המרחב המותאם | צילום: דובר צה"ל

19 מחבלים מחמאס ומהג'יהאד האיסלאמי חוסלו בתקיפת חיל האוויר

הודעת צה"ל מגיעה לאחר שאתמול בבוקר חיל האוויר תקף מחבלים שפעלו במפקדה צבאית שמוקמה במסגד במתחם בית ספר "אל-תבאעין" בעיר עזה. לאחר חקר מודיעיני, ניתן לאשר את חיסולם של לפחות 19 מחבלים, פעילי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. לשכת ההסברה של חמאס טענה כי יותר ממאה נהרגו בתקיפה בבית הספר.

"יש לעצור את הטבח ההמוני ברצועת עזה"

כתוצאה מהאירוע, מדינות רבות תקפו את ישראל ופרסמו הודעות גינוי, ביניהן ערב הסעודית, מצרים, בריטניה, צרפת, קטאר ועוד. משרד החוץ של סעודיה גינה בחריפות: "יש לעצור את הטבח ההמוני ברצועת עזה שמתמודדת עם אסון הומניטרי חסר תקדים". משרד החוץ המצרי הוסיף ותקף: "ישראל לא רוצה לסיים את המלחמה".