הרמטכ"ל במסר לסינוואר: המינוי רק מדרבן אותנו

הרמטכ"ל התייחס למינויו של סינוואר לראש הלשכה המדינית של חמאס במקביל לתפקידו כראש הזרוע הצבאית: "הכותרת הזו, 'מדיני', לא תפטור אותו מזה שהוא רוצח ששייך לכל התכנון והביצוע של מה שהיה ב-7 באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/24 18:59 ג באב התשפד

הרמטכ"ל במסר לסינוואר: המינוי רק מדרבן אותנו
יחיא סינוואר, צילום: Abed Rahim Khatib,FLASH 90

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (ד') בבסיס חיל האוויר "תל-נוף" עם מפקד הבסיס, תת-אלוף אריאל דיין ומפקדים נוספים. במהלך הביקור סקרו מפקדי הטייסות השונות בפני הרמטכ"ל אודות הפעילות המבצעית, הערכות והמוכנות של היחידות.

הלוי נפגש לשיחה עם משרתי הסדיר והמילואים מהטייסות ויחידות הבסיס וסיכם: "גמרתי עכשיו כמה שעות של ביקור בבסיס, אני רואה את המוכנות בשיא, גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו נדע להוציא התקפה מאוד מהירה בכל מקום בלבנון, בכל מקום בעזה, בכל מקום במזרח התיכון, מעל הקרקע ומתחת הקרקע.

עוד הוסיף הלוי: "אני חושב שבאמת המקצועיות שחיל האוויר מביא בלקחת מודיעין, בלבחור את החימושים הנכונים, בלהחזיק את כל המטוסים ואת כל החימושים ואת כל הציוד במוכנות הכי גבוהה עם האנשים הכי טובים, כל הדברים האלה יעבדו בשבילנו מצוין. אנחנו נשדר מסר מאוד ברור לאויבים שלנו, מי שתקף אותנו, מי שבכל נאום מדבר על איך הוא משמיד את מדינת ישראל, אנחנו נפגע בו ואנחנו נמשיך להתחזק".

"השינוי בשם שלו רק מדרבן אותנו ואנחנו נתאמץ כדי למצוא אותו"

בהמשך דבריו התייחס הלוי למינוי סינואר לראש הלשכה המדינית של חמאס: "יחיא סינואר אתמול קיבל כותרת חדשה, הוא ראש הלשכה המדינית של חמאס" אמר. "הכותרת הזו, מדיני, לא תפטור אותו מזה שהוא רוצח ששייך לכל התכנון והביצוע של מה שהיה ב-7 באוקטובר, ולכן השינוי בשם שלו, לא רק שלא מונע מאיתנו לחפש אותו, הוא מדרבן אותנו ואנחנו נתאמץ כדי למצוא אותו, ולתקוף אותו ושיחליפו עוד פעם את ראש הלשכה המדינית. אנחנו עשינו פעולות מאוד חשובות בשבועות האחרונים, הרגנו את המפקדים הכי בכירים של האויבים הכי בעייתיים שלנו ואנחנו לא עוצרים".

הרמטכ"ל

הרמטכ"ל, צילום: דובר צה"ל