מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי שהה באותו המבנה יחד עם הנייה: פרטים חדשים על החיסול הדרמטי

חיסולו של הנייה התרחש ב-2:00 לפנות בוקר, מיד לאחר מכן דווח כי הנייה חוסל באמצעות כטב"ם, אך כעת סוברים באיראן כי החיסול בוצע באמצעות טיל. כמו כן, הנייה ומשלחת המלווים שלו שהו בעת החיסול בבית הארחה של משמרות המהפכה בטהרן

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/24 10:14 כה בתמוז התשפד

מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי שהה באותו המבנה יחד עם הנייה: פרטים חדשים על החיסול הדרמטי
איסמעיל הנייה |, צילום: Hassan Jedi,Flash90

מספר שעות לאחר חיסולו המפתיע של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, מתפרסמים פרטים חדשים על מותו של מנהיג חמאס. לפי הדיווחים, החיסול בוצע בשעה 2:00 לפנות בוקר, לפי שעון איראן, ובו חוסלו הנייה ושומרי הראש שלו.

איראן: החיסול בוצע באמצעות טיל ששוגר מחוץ לשטח איראן

ישר לאחר החיסול דווח כי הנייה חוסל באמצעות כטב"ם, אך כעת באיראן סוברים שהחיסול בוצע באמצעות טיל. כמו כן, מקור איראני מסר לערוץ אל מיאדין הלבנוני כי החיסול בוצע באמצעות טיל ששוגר מחוץ לשטח איראן ולא מתוך המדינה. לפי דיווחים שונים, מסע ההלוויה יחל בבירת איראן ולאחר מכן ייקבר בבירת קטאר.

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה

מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

משלחת חמאס שהתה בבית הארחה של משמרות המהפכה בטהרן

גורמים בחמאס מסרו לעיתון אל-ערבי אלג׳דיד כי הנייה ומשלחת המלווים שלו שהו בעת החיסול בבית הארחה של משמרות המהפכה בטהרן. כמו כן, מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה שהה באותה עת באותו המבנה, בקומה אחרת. בנוסף, משפר שעות לפני חיסולו, הנייה לקח חלק בהשבעתו של נשיא איראן הנכנס מסעוד פזשכיאן.

כזכור, ראש הלשכה המדינית של חמאס חוסל מספר שעות לאחר חיסולו של מספר 2 בחיזבאללה, פואד שכר, בלב העיר ביירות. שכר שמוכר כחאג' מוחסיין, היה אחראי על פרויקט הטילים המדויקים של חיזבאללה ואיראן, בנוסף, הוגדר כרמטכ"ל חיזבאללה בפועל.