מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הערכה במערכת הביטחון - מוחמד דף חוסל: סיכום חדשות השבת

חיל האוויר תקף במהלך השבת מתחם מגורים באזור מחנה הפליטים אל-מוואסי שם שהה מוחמד דף | הערכה במערכת הביטחון - מספר 2 של חמאס חוסל בתקיפה | משרד הבריאות הפלסטיני: 90 בני אדם נהרגו בתקיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/24 20:59 ז בתמוז התשפד

הערכה במערכת הביטחון - מוחמד דף חוסל: סיכום חדשות השבת
מוחמד דף, צילום: דובר צה"ל

חיסול דרמטי: בעקבות מידע מודיעיני קריטי שהתקבל במהלך השבת על הימצאותו של מוחמד דף מעל הקרקע, חייל האוויר תקף את המתחם בו שה הבאזור מחנה הפליטים אל-מוואסי ב- 8 פצצות כבדות מסוג J-DAM (פצצה שמכונה בחיל האוויר "ברד כבד"), ועל פי גורמי ביטחון הוודאות המודיעינית לחיסולו - גבוהה מאוד. משרד הבריאות הפלסטיני בעזה עדכן כי בתקיפה נהרגו 90 בני אדם ו- 300 נפצעו.

לשכת ראש הממשלה: נתניהו נתן הנחיית קבע מתחילת המלחמה לחסל את ראשי החמאס

לאחר החיסול, ראש הממשלה נתניהו אישר את דבר ניסיון החיסול ובהודעה רשמית מטעם לשכת ראש הממשלה שיצאה במהלך השבת נכתב: "ראש הממשלה נתן כבר בתחילת המלחמה הנחיית קבע לחסל את בכירי החמאס. ראש הממשלה עודכן בכל ההתפתחויות במהלך הלילה וממשיך לקבל עדכונים שוטפים. ראש הממשלה יקיים במהלך היום הערכת מצב עם כל גורמי הביטחון והמל"ל כדי לדון על ההתפתחויות והצעדים הבאים".

מטה משפחות החטופים: אין ולא יהיה ניצחון לפני שיוחזרו החטופים

במטה המשפחות להחזרת החטופים הגיבו לחיסול: בעקבות האירועים האחרונים ברצועת עזה, המשפחות מזכירות לראש הממשלה נתניהו כי אין ולא יהיה ניצחון לפני שיחזיר את כל 120 החטופים הביתה. המשפחות פנו לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, עסקת נתניהו נמצאת בישורת האחרונה לחתימה ולהחזרת החטופים הביתה, זה הזמן להורות לצוותי המו"מ להגיע להסכמות ולהחזיר את כולם הביתה, את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה בארצם. אנחנו מחכים להם כבר 281 ימים. הגיע זמן חטופים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il