הלחימה בצפון: שלושה כטב"מים התפוצצו בישראל - חיילת נפצעה קל

ההסלמה בצפון נמשכת: כשלושה כטב"מים חצו משטח לבנון והתפוצצו במרחב בית המכס כתוצאה מהנפילות חיילת צה"ל פונתה לבית חולים במצב קל | צה"ל: "האירוע מתוחקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 23:21 ד בתמוז התשפד

הלחימה בצפון: שלושה כטב"מים התפוצצו בישראל - חיילת נפצעה קל
כטב"מ, צילום: Atia Mohammed,Flash90

הצפון בוער: חיילת נפצעה היום (ד') באורח קל כתוצאה מהתפוצצות שלושה כטב"מים שחדרו לישראל מלבנון ופגעו באזור "בית המכס". החחילת פונתה לבית החולים ומשפחתה עודכנה. בצה"ל: מסרו כי "האירוע מתוחקר". קודם לכן, בחיזבאללה לקחו אחריות על הירי והודיעו: "בתגובה לחיסול אתמול על כביש דמשק ביירות תקפנו במספר כטב"מים מתאבדים את מפקדת התותחנים של אוגדה 210 בבסיס ירדן".

"הגענו לשטח והמראה היה קשה, ראינו רכב שספג פגיעה ישירה"

כזכור, אתמול נהרגו בני הזוג ניר ונועה ברנס כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה ברכבם במהלך המטח הכבד של חיזבאללה לעבר האזור. הפרמדיקים במקום סיפרו: "מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על 2 נפגעים ויצאנו למקום, הגענו לשטח והמראה היה קשה, ראינו רכב שספג פגיעה ישירה, ובחלקו הקדמי גבר ואישה מחוסרי הכרה שנפגעו אנושות. תוך הטיפול הרפואי נשמעו אזעקות נוספות ורצנו להתמגן וטיפלנו באירוע תחת האזעקות. כוחות של הצבא סייעו לנו במקום. מדובר באירוע קשה מאוד".

המטח: תגובת חיזבאללה על החיסול בסוריה

חיזבאללה לקח אחריות על הירי וטען ששיגר "עשרות קטיושות" לעבר בסיס צבאי ברמת הגולן בתגובה לתקיפת צהל בלבנון לפני מספר שעות. כזכור, צה"ל חיסל את יאסר נימר קרנבש, המלווה ושומר הראש לשעבר של מנהיג הארגון נסראללה, חוסל בתקיפת רכב בכביש דמשק-ביירות. על פי הדיווחים, קרנבש פעל לאחרונה באזור סוריה במטרה להעביר נשק וכוח אדם לחיזבאללה.