נגד הביקורת: זה מה שהסתתר בדברים של גלנט לחיילים בגבול עזה

השר גלנט ערך ביקור בגבול עזה ואיים על חיזבאללה: "הטנק שיצא מהקרב ברפיח יכול להגיע עד הליטני". גלנט העביר בנוסף מסר למבקרי הצבא: "שוליים קיקיוניים וצעקניים שמנסים לייצר מהעניין הזה רווחים שאינם קשורים למלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 16:48 כז בסיון התשפד

נגד הביקורת: זה מה שהסתתר בדברים של גלנט לחיילים בגבול עזה
גלנט בגבול עזה, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (ד') לשטחי הכינוס בעוטף עזה, ופגש את אנשי אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בראשות האלוף מישל ינקו, הפועלים בשטח עבור רענון הלוחמים ותיקון הרק"מים והכלים ההנדסיים.

גלנט אמר לחיילים: "הטנק שנמצא כאן ואתם מטפלים בו אחרי שהוא יוצא מהקרב, יודע להגיע עד הליטני, ואנחנו את המהלך הזה בלבנון נחושים לעשות אם יהיה צורך". לצד האיומים על חיזבאללה והדיבורים על מוכנות הצבא, התייחס גלנט גם לביקורות על בכירי הצבא והתנהלות הקצונה הבכירה והגדיר את חלק מהביקורות כ"לא לגיטימיים".

ביקורת על צה"ל? גלנט תוקף

גלנט ניצל את ההזדמנות והעביר מסר למבקרי הצבא: "גם כאשר יש קולות של ביקורת, שחלקה היא ביקורת לא לגיטימית, על פעולה של צה"ל ושל כוחות ביטחון אחרים, הדבר הזה איננו משקף את הרוב המוחלט של הציבור ושל ההנהגה, אלא שוליים קיקיוניים וצעקניים שמנסים לייצר מהעניין הזה רווחים שאינם קשורים למלחמה".

לחיילים אמר: "היכולת המבצעית והיכולת הלוגיסטית הן שמאפשרות לנו להגיע ולממש את מטרות המלחמה, ואנחנו ברצועת עזה הולכים ומתקרבים לנושא הזה. חמאס שחוק, נמצא במצב קשה ואנחנו נגיע למטרות שלנו מתוך עמדה חזקה מאוד והעניין הזה הולך ומתקרב".