המחבלים ניסו להניח מטעני חבלה בסמוך למקום נפילתו של הלוחם וחוסלו על ידי חיל האוויר

4 מחבלים חוסלו הלילה על ידי חיל האוויר בשעה שהניחו מטענים במחנה. מיקום התקיפה סמוך למקום נפילתו של רס"ר במיל יהודה גטו שנהרג בתחילת השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 09:45 כז בסיון התשפד | עודכן בתאריך 03/07/24 14:24

המחבלים ניסו להניח מטעני חבלה בסמוך למקום נפילתו של הלוחם וחוסלו על ידי חיל האוויר
פעילות צה"ל בטול כרם |, צילום: דובר צה"ל

חיל האוויר תקף הלילה (ד') באמצעות כלי טיס חוליית מחבלים במחנה הפליטים נור א שמס סמוך לטול כרם. על פי הדיווח התקיפה התבצעה לאחר שכוחות צה"ל זיהו את החוליה מניחים מטעני חבלה. כתוצאה מהתקיפה, ארבעה מחבלים נהרגו ומספר נוספים נפצעו. בצה"ל מסרו כי המחבלים שחוסלו ונפצעו בתקיפה משוייכים לתשתית הטרור בנור א שמס. מיקום חיסול המחבלים התרחש כ-100 מטרים ממקום נפילתו של רס"ל במיל' יהודה גטו שנהרג בתחילת השבוע לאחר שעלה על מטען עם הג'יפ שעליו נהג.

רס"ר במיל' יהודה גטו ז"ל עלה עם רכבו על מטען רב עוצמה

האירוע הקשה שבו נפל רס"ל במיל' יהודה גטו התרחש ביום שני השבוע ובו מטען רב עוצמה התפוצץ מתחת לרכב מסוג פנתר שעמד במרחב במחנה. מדובר במטען רב עוצמה במשקל של עשרות קילוגרמים אשר הוטמן בחלקו העליון של הכביש - מה שמסביר את הנזק הרב שנגרם לרכב. כך לפי דיווח של דורון קדוש.

רס"ר במיל

רס"ר במיל' יהודה גטו ז"ל | צילום: דובר צה"ל

חיסול המג"ד מגיע לאחר שלפני כחודשיים דווח בטעות על חיסולו

החיסול מגיע על רקע חיסולו של מפקד גדוד טול כרם של הג'יהאד האסלאמי בתחילת השבוע. בתקיפה, כטב"מ תקף את ביתו של מג"ד הגדוד אבו שוג'אע במחנה הפליטים נור א-שמס בטול כרם שלפני כחודשיים דווח בטעות על חיסולו. בתקיפה, נפגעו מספר מעורבים ולפי הדיווחים אבו שוג'עע חוסל גם הוא.