זעם בקבוצת הווטסאפ של הממשלה: "גלנט, למה האיש הזה משוחרר?"

לאחר הידיעה על שחרורו של מנהל בית החולים שיפא מוחמד אבו סלמייה, תהה השר שיקלי על סיבות השחרור. בן גביר גינה: "הפקרות ביטחונית". פורום תקווה: "ההחלטה לשחרר אותו היא אות קלון מוסרית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/24 09:31 כה בסיון התשפד

זעם בקבוצת הווטסאפ של הממשלה: "גלנט, למה האיש הזה משוחרר?"
ישיבת ממשלה. ארכיון, צילום: חיים צח /לע"מ

שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמייה הבוקר (ב') יחד עם עוד כמה עשרות אסירים עזתים ששהו בישראל התקבל בזעם בקרב שרים וחברי כנסת שגינו את המהלך. בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה תהה השר שיקלי: "אפשר לקבל הבהרה למה האיש הזה שבבית החולים שלו רצחו לנו חטופים ופעלה מפקדת חמאס משוחרר?"

בן גביר: "מדיניות עצמאית מנוגדת לעמדת הקבינט"

השר בן גביר זעם גם כן וכתב על המהלך: "שחרור מנהל בית החולים שיפא בעזה יחד עם עוד עשרות מחבלים הוא הפקרות ביטחונית. הגיע הזמן שראש הממשלה יעצור את גלנט ואת ראש השב"כ מלנהל מדיניות עצמאית מנוגדת לעמדת הקבינט והממשלה".

בן גביר

בן גביר, "הגיע הזמן שראש הממשלה יעצור את גלנט". צילום: Yonatan Sindel,Flash90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ליברמן הגיב וכתב כי "נוכחנו לגלות שמנהל בית החולים שיפא הוא לא דוקטור, הוא דוקטור מנגלה, וההחלטה לשחררו היא הפקרה מוסרית, ביטחונית וערכית". לא רק במערכת הפוליטית זעמו על הידיעה וגם בקרב פורום תקווה המאגד משפחות חטופים הגיבו בזעם.

"ההחלטה לשחרר אותו היא אות קלון מוסרית"

"בזמן שיקירנו מוחזקים בשבי החמאס כבר חודשים ארוכים שיחררה ישראל את רב המרצחים וסייען החמאס מנהל בית החולים שיפא, הוא זה שתחת ניהולו הפך בית החולים לבית מחבלים, הוא זה שהחביא קיני טרור של החמאס כולל אמצעי לחימה ובונקרים, במקום גם נרצחו חטופים ישראלים תחת עיניו הפקוחות". בפורום סיימו ואמרו כי "ההחלטה לשחרר אותו היא אות קלון מוסרית, שימור הקונספציה מלפני שמחת תורה ויריקה בפניהם של משפחות החטופים".